אולם הכנסת. צילום: אוליבייה פיטוסי
אולם הכנסת. צילום: אוליבייה פיטוסי

בשורה לאשקלון: החוק להטבות מס יעלה השבוע להצבעה בכנסת

לאחר שיחה בין ראש העיר ליו"ר הכנסת הוחלט כי הצעת החוק למתן הטבות מס לתושבי אשקלון של ח"כ קושניר תעלה להצעה ראשונה בכנסת ביום רביעי הקרוב

פורסם בתאריך: 31.5.21 13:35

     

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, שוחח לפני זמן קצר עם יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, שהבטיח כי הצעת החוק למתן הטבות מס לתושבי אשקלון שיזם ח"כ אלכס קושניר מישראל ביתנו, תעלה להצבעה ראשונה בכנסת כבר ביום רביעי הקרוב, 02.06.21.

ח"כ קושניר מסר: "אני מברך על החלטת נשיאות הכנסת להעלות את הצעת החוק להצבעה. זהו עוד צעד חשוב בדרך לעשיית הצדק. כולי תקווה שהחוק יעבור פה אחד ונוכל להתקדם במהרה להשלמת החקיקה".

ח"כ אלכס קושניר

ח"כ אלכס קושניר

גלאם הוסיף: "אני מודה ליו"ר הכנסת על כך ולחברי הכנסת ששמו את השיקולים הפוליטיים בצד ואת עשיית הצדק עבור תושבי אשקלון במרכז. כפי שעשיתי עד כה, מבטיח לכם כי לא אניח לנושא ואמשיך לעקוב מקרוב ולעדכן אתכם בכל התפתחות".

גלאם ולוין. צילום: דוברות עיריית אשקלון

כזכור, בשבוע שעבר אישרה הוועדה המסדרת את ההצעה לקדם חקיקה למתן הטבות מס לתושבי אשקלון כצעד חשוב ומשמעותי במאבק למתן הטבות כלכליות לתושבי אשקלון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




לאישור קדם מרתון שיחות שקיים ראש העירייה עם חברי הכנסת מכלל הסיעות, כולל ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ובהן ביקש מהם לתמוך בהצעה ולשים את האינטרסים הצודקים של תושבי אשקלון במרכז.

אלא שאז החליטה נשיאות הכנסת בראשות היו"ר יריב לוין להקפיא לשבועיים את כל הצעות החוק הפרטיות. היום כאמור, הוחלט להחריג את הצעת החוק הזאת.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר