חברת Lsports. צילום: גלי ביטון
חברת Lsports. צילום: גלי ביטון

3 מיליון דולר: עסקת הענק של חברת ההייטק מאשקלון

חברת נתוני הספורט LSports הממוקמת באשקלון וליגת האולטימייט פריזבי האמריקאית AUDL חתמו על חוזה הפצת נתונים ושותפות אסטרטגית על סך 3 מיליון דולר. "לא יכולנו למצוא שותף נתונים טוב יותר", מסר מנכ"ל הליגה האמריקאית

פורסם בתאריך: 4.5.21 10:38

     

אלספורטס (LSports), חברת נתוני ספורט ישראלית מובילה בתעשייה, חתמה על הסכם זכויות בלעדי עם ליגת האולטימייט פריזבי האמריקאית (AUDL) בשיתוף פעולה עם חברת הבת של הליגה, UltiX Technology. החברה ממוקמת באשקלון.

ההסכם טומן בחובו התחייבות של חמש שנים במהלכן אלספורטס תוגדר כשותפת הנתונים הרשמית והבלעדית של הליגה, דבר המציב אותה בחזית השוק.

העסקת כוללת גם עבודה משותפת של LSports ו-UltiX סביב פיתוח אלגוריתמים מתקדמים לניבוי פעולות, ניתוח והפקת נתונים ויצירת תכנים המעודדים מעורבות לקוחות, הצפויים להיות מוכנים בזמן לתחילת עונה האולטימייט פריזבי 2022.

lsports

מתעדים כל מהלך בתחום הספורט. צילום: גלי ביטון

"חלק מרכזי באסטרטגיית הצמיחה שלנו התבסס על שילוב של נתונים, טכנולוגיה, מדיה והמשחק שלנו כדי למשוך אוהדים חדשים לספורט המרתק ועמוס האקשן שלנו." ציין סטיב הול, מנכ"ל ומפכ"ל AUDL. "לא יכולנו למצוא שותף נתונים טוב יותר שיעזור לנו להשיג מטרה זו מאשר אצל LSports. הם זריזים, ממוקדים וחדשניים וחולקים את החזון שלנו לערך הבידור העצום של הספורט שלנו ברחבי העולם".

צפו בליגת ה-AUDL:

דותן לזר, מנכ"ל LSports אמר כי "LSports ידועה בעולם בזכות פתרונות הנתונים שלה בזמן אמת, כולל נתונים לפני המשחק ובמהלכו, מוצרים מעוררי מעורבות ועוד. חיפשנו לשתף פעולה עם נכס ספורט חדש וטרי כשאנחנו נכנסים לשוק בצפון אמריקה. עם עשרים ושניים קבוצות, 139 אירועים בזמן אמת ושליטה מלאה בהזרמת הנתונים והווידאו שלה, AUDL סיפקה לנו קרקע פוריה." לזר הוסיף.

דותן לזר, מנכ"ל Lsports. צילום: Lsports

דותן לזר, מנכ"ל Lsports. צילום: Lsports

הערך הכולל של זכויות הנתונים הנרכשות וההשקעות ההנדסיות, פיתוח המוצר, המכירות והתמיכה שמבוצעות על ידי UltiX, AUDL, LSports הוא 3 מיליון דולר במהלך תקופת חמש השנים של ההסכם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




LSports הינה חברה ישראלית הממוקמת באשקלון אשר הוקמה בשנת 2012 – וכיום ממוקמת בצמרת תעשיית ה sports data. החברה מספקת מגוון רב של מוצרים, החל מנתוני ספורט המכסים מעל 60 סוגי ספורט שונים, מערכת ניהול נתונים ראשונה בתחומה, מוצרים תומכים כגון מערכת טיפים מבוססת AI, המרת סרטונים של משחקי ספורט לויזואליזציה מבוססת AI ו-ML, יצירת ויזואליזציה חדשה מבוססת על משחקי עבר ועוד. החברה מתמקצעת במתן כלל השירותים והמוצרים בזמן אמת ובמהירות הגבוהה בשוק.



 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר