חוף בר כוכבא והמרינה. צילום אויר: תומר אלעד
חוף בר כוכבא והמרינה. צילום אויר: תומר אלעד

יפה עם תעודה: בפעם השלישית בתולדותיה זוכה אשקלון בדגל היופי

העיר אשקלון זכתה לניקוד 100 בתחרות של המועצה לישראל יפה וזכתה במקום הראשון בקטגוריית ערים בינוניות. בנוסף, הוענק לעיר מגן חצי היובל על 25 שנות זכייה רצופות בחמישה כוכבי יופי

פורסם בתאריך: 5.3.21 12:51

     

סיבה לגאווה – העיר אשקלון זכתה בדירוג הגבוה ביותר וקיבלה את דגל היופי מטעם תחרות קריה יפה ומקיימת בישראל יפה של "המועצה לישראל יפה".

במסגרת התחרות, שמטרתה לעודד פיתוח של הסביבה העירונית מבחינת נראות המרחבים ויצירת שיפור מתמיד באיכות חיי התושבים, נבחרה אשקלון למקום ראשון בדגל היופי בקטגוריית ערים עד 170 אלף תושבים. חשוב לציין כי בכל תולדות אשקלון העיר זכתה פעמיים בלבד בקטגוריה זו. פעם ראשונה בשנת 1999 ובפעם השנייה בשנת 2007.

אשקלון. צילום: אדי ישראל

אשקלון. צילום: אדי ישראל

"השנה, כאמור, נבחרה אשקלון במקום הראשון בזכות פרויקטים ייחודים בנושא איכות הסביבה, תרומה לקהילה ושמירה על אסתטיות במרחב הציבורי", נמסר מעיריית אשקלון.

כמו כן, קיבלה העיר אשקלון את מגן חצי היובל, לאחר 25 שנות זכייה רצופות בחמישה כוכבי יופי.

ראש העירייה מקבל את דגל היופי

ראש העירייה מקבל את דגל היופי

ראש העירייה, תומר גלאם אמר לאחר הזכייה: "קיבלתי בהמון גאווה את דגל היופי לעיר אשקלון על ידי 'המועצה לישראל יפה' בזכות קידום וייזום פרויקטים ייחודים בנושאי איכות הסביבה, תרומה לקהילה ושמירה על אסתטיות במרחב הציבורי. במעמד זה, קיבלנו גם את מגן 'חצי היובל' על 25 שנות זכייה רצופות בחמישה כוכבי יופי. יש לנו עיר יפהפייה, אטרקטיבית ומבוקשת ונמשיך לפעול, ללא לאות וללא פשרות, כדי להציב אותה בחוד החנית בכל התחומים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מנהלת המחלקה לתכניות ופרויקטים סביבתיים במינהל חינוך ותנו"ס, יפעת מכלוף: "המחלקה לתכניות ופרויקטים סביבתיים והמחלקה לחינוך סביבתי באגף תנו"ס מקיימות לאורך כל השנה פעילויות בנושאי איכות הסביבה וקיימות. הזכייה בדגל היופי הנה הכרה והוקרה על העשייה הענפה שמתקיימת באשקלון. זה המקום להודות לראש העיר על התמיכה בעשייה, למנהל חינוך, מערכת החינוך והתושבים על השותפות האמיתית. התוצר הוא גם הוכחה לעשייה המשותפת של אגפים ומחלקות העירייה, אגף שפ"ע, תפעול, רכש ועוד".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר