הדירה שנשרפה. צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל
הדירה שנשרפה. צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל

אשקלון: נזק כבד לדירה מפוצלת בעקבות שריפה

ברחוב ז'בוטינסקי התרחשה שריפת דירה, לוחמי האש חילצו מהמקום לכודה. לדירה נגרם נזק רב וחוקר שריפות בודק את נסיבות שהביאו לדליקה. בשירותי הכבאות מתמודדים שוב ושוב עם שריפות בדירות המפוצלות

פורסם בתאריך: 26.2.21 11:46

     

במוקד 102 של כבאות והצלה לישראל מחוז דרום התקבל הבוקר דיווח על שריפה בדירה ברחוב ז'בוטינסקי באשקלון. ההודעה התקבלה מאשה אשר נלכדה באחת הדירות, כאשר המוקד תדרך את הלכודה כיצד לפעול עד להגעת צוותי הכיבוי.

 

 

לוחמי האש שהגיעו למקום זיהו שמדובר בדירה מפוצלת ובאחת הדירות לכודה. צוות כיבוי פעל לפריצה וכיבוי השריפה באחת הדירות בעוד צוות נוסף פעל לחילוץ לכודה מהדירה הצמודה.

הנזק שנגרם לדירה

שאר דירות הבניין נסרקו ונפסל חשש ללכודים נוספים. האירוע הסתיים עם נזק רב לדירה המעורבת. חוקר שריפות מכבאות והצלה לישראל תחנת אשקלון החל בחקירת האירוע.

הפיצול בדירה שנשרפה. צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל

הפיצול בדירה שנשרפה. צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל

השריפות בדירות מפוצלות הן עניין שמעסיק לא מעט את שירותי הכבאות, זאת מאחר וכאשר מדובר בפיצול שנעשה ללא היתר, אז העומס על לוח החשמל הוא גדול יותר. אם למשל הדירה פוצלה לשלוש יחידות, אז יש שלוש מכונות כביסה ושלושה מזגנים והעומס על לוח החשמל, שלא פעם נמצא בבניינים ישנים, גורם להתפרצות של שריפות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




דבר נוסף, כאשר לוחמי האש מגיעים לשריפה בדירה הם אמורים לבצע סריקות לאיתור לכודים, אם ישנם. וכאשר זה בדירות מפוצלות, אז הם נאלצים לפרוץ עוד דלת ואז הם מגלים עוד דלת שעליהם לפרוץ ולעתים עוד דלת, מה שמהווה חסם ועיכוב בפני יציאה בטוחה מהדירה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר