ד"ר סא"ל אבי הרלב ז"ל
ד"ר סא"ל אבי הרלב ז"ל

תדהמה בברזילי: מנהל היחידה להפריה, ד"ר אבי הרלב נמצא ירוי ביער להב

ראש המועצה האזורית הר חברון טוען כי ייתכן ומדובר בפיגוע טרור, "לא מן הנמנע שאחד מהם זיהה סא"ל עם מדים והחליט לתקוף", אמר יוחאי דמרי

פורסם בתאריך: 13.1.21 09:45

עדכון אחרון: 13.1.21 12:01

     

תדהמה בישוב סנסנה שבדרום ובמרכז הרפואי ברזילי באשקלון. במהלך הלילה נמצאה גופתו של תושב הישוב ומנהל המחלקה להפרייה חוץ גופית במרכז הרפואי, סא"ל ד"ר אבי הרלב כשהיא ללא רוח חיים.

על פי הידוע, הרלב חזר מפגישה ביחידת המילואים שלו לבוש מדים ומסיבה לא ברורה סטה מנתיבו ליער להב בדרך לביתו, שם נמצאה גופתו כשהיא ירויה.

רואה את הנולד - ד"ר אבי הרלב. צילום: המרכז הרפואי ברזילי

רואה את הנולד – ד"ר אבי הרלב. צילום: המרכז הרפואי ברזילי

ראש המועצה האזורית הר חברון, יוחאי דמרי, הגיע בלילה יחד עם רב הישוב וצוותי החירום להודיע למשפחה על הבשורה הקשה. "קיבלנו בכאב ובתדהמה את דבר מותו של תושב המועצה ד"ר אבי הרלב היקר", מסר דמרי, "אבי איש משכמו ומעלה, איש משפחה, בעל אב וסבא מסור, דמות מוכרת ומוערכת בקרב חבריו ואלפי המטופלים שאת כולו הקדיש למענם, בהוספת חיים. משפחת הרלב משפחה ותיקה וממיסדי היישוב סנסנה, לצד עבודתו המסורה כמנהל היחידה להפריה חוץ גופית אבי התעקש להמשיך בשירות מילואים פעיל לאורך שנים. לצד זה תרם מכשרונו בהובלת היישוב. זוהי אבידה גדולה. במהלך הלילה ליוונו את אשתו וילדיו היקרים ואת הקהילה יחד עם צוותים מקצועיים של היישוב והמועצה".

מודעת האבל על אבי הרלב

מודעת האבל על אבי הרלב

לעת עתה במשטרה מוסרים כי "אין חשד לפלילים", אך במועצה האזורית שמתמודדת לא מעט עם אירועים בעלי רקע לאומני טוענים כי ייתכן ומדובר בפיגוע טרור. "אני קורא לכוחות הביטחון לחקור ברצינות את הכיוון הלאומני, יער להב הוא נתיב מעבר של שב"חים החוצים מאזור חברון ולא מן הנמנע שאחד מהם זיהה סא"ל עם מדים והחליט לתקוף", הוסיף דמרי.

בנוסף לעבודתו בברזילי שירת הרלב כמ"פ בסדיר ברצועת הביטחון והמשיך לשירות מילואים ארוך ופעיל בחטיבה 7 לצד עבדותו התובענית.

ד"ר הרלב מונה לפני כשנה וחצי למנהל יחידת ה-IVF בברזילי ולפני כן שימש כרופא בכיר ביחידה לפוריות והפריה חוץ גופית ומרכז לאובדני הריון נשנים במרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה. בנוסף, ד"ר הרלב נמנה על סגל הפקולטה למדעי הבריאות בדרגת מרצה בכיר ונטל חלק פעיל בהוראת סטודנטים של בתי הספר של הפקולטה. בשנת 2004 השלים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. בשנת 2005 סיים בהצטיינות את הסטאז' במרכז הרפואי סורוקה ובין השנים 2006-2012 התמחה במיילדות וגינקולוגיה בחטיבת הנשים של המרכז הרפואי סורוקה ונבחר למתמחה מצטיין.

לאחר סיום ההתמחות, החל לעסוק בפוריות והפריה חוץ גופית בסורוקה. בין השנים 2014-2015 השתלם בטיפולי הפריה במרכז המוביל בעולם באנדרולוגיה (Cleveland Clinic Foundation) בקליבלנד, אוהיו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




משפחת ברזילי מרכינה ראש ומבכה בצער כבד ובתדהמה את מותו בטרם עת של ד"ר אבי הרלב.

"ד"ר הרלב התבלט בברזילי כאדם אהוב עם לב רחב ואישיות כובשת שהרשים ונכנס ללב של כל מי שהכיר אותו – אנשי צוות ומטופלות כאחד. ד"ר הרלב נתן מכל ליבו ויכולותיו לעמיתיו ומטופלותיו, וכל מי שפגש בו לא יכול היה שלא להתפעם מקסמו האישי ומאישיותו" מסרה היום הנהלת המרכז הרפואי ברזילי.

ד"ר אבי הרלב ז"ל. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי, דוברות ברזילי

ד"ר אבי הרלב ז"ל. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי, דוברות ברזילי

"הרלב הצטיין בתחומו ונחשב לעילוי, למוביל ולפורץ דרך: מומחה בעל שם בגניקולוגיה ופוריות, היה ממקימי החברה הבינלאומית לאיבודי הריון חוזרים, היה מעורב מאוד בתחומי המחקר, האקדמיה והכשרת מתמחים וסטודנטים, פרסם עשרות מאמרים מדעיים משמעותיים, היה מעורב בכתיבה ובעריכת ספרים רפואיים, והוביל את יחידת ההפרייה החוץ גופית בברזילי להישגים חסרי תקדים – הוא חנך במרכז הרפואי חידושים רבים, כמו תרומות ביצית, שימור פוריות, ובדיקות גנטיות לעוברים.

עובדי ברזילי המומים, כואבים ושולחים תנחומים חמים למשפחתו, למטופליו הרבים ולכל מכריו" נמסר מברזילי.

הרלב השאיר אחריו את אשתו שולמית אחותו של אל"מ דרור וינברג הי"ד, חמישה ילדים: רון, מוריה, לביא, מאור והדר שירה, שני חתנים, שתי נכדות זוג הורים ואח.

יהי זכרו ברוך.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר