משה אטיאס ויוחאי יפרח. צילום עצמי
משה אטיאס ויוחאי יפרח. צילום עצמי

“אין לנו אגו, אנחנו לא פוליטיקאים”: חברי המועצה משה אטיאס ויוחאי יפרח חזרו לקואליציה

לאחר חודשים ארוכים בשורות האופוזיציה, הודיעו חברי סיעת הצעירים משה אטיאס ויוחאי יפרח כי הם חוזרים לקואליציה, אך מזהירים: “אם שוב פעם לא נקבל את הכח ואת הגיבוי לעבוד, אנחנו נצא לאופוזיציה והפעם לתמיד”

פורסם בתאריך: 7.12.20 19:46

     

רגע אחרי שהמשנה לראש העירייה, איתי סהר עזב את הקואליציה ועבר לשורות האופוזיציה, מבצע תומר גלאם מהלך פוליטי ומחזק את הקואליציה שלו בשני חברים חדשים ישנים: משה אטיאס ויוחאי יפרח.

בפוסט ארוך שפרסם אטיאס הוא כתב כי “5600 אנשים שמו את הפתק של צעירי אשקלון בבחירות האחרונות למועצת העיר. למרות שזה לא היה קל, החלטנו להצטרף לקואליציה לשמור על התיקים שהחזקנו בהם, כדי להמשיך את הדברים שהתחלנו לפני הבחירות. אני בתיק הצעירים והאירועים, יוחאי בתיק החופים”.

משקיעים בחופים. יפרח, גלאם ואטיאס.

יפרח, גלאם ואטיאס.

עוד הוסיף אטיאס כי הוא לקח על עצמו גם את תיק הסכם הגג וכי הוא ויוחאי יצאו לדרך בתקווה לשרת את הציבור ולשים את המחלוקות בצד. “התבדינו וראינו שאנחנו לא בדיוק מצליחים לשרת את הציבור ולא מקבלים את הגיבוי. בהתחלה, התפטרתי מתיק הסכם הגג על מנת לעורר את הנפשות הפועלות אבל זה לא קרה ובתוך תקופה קצרה יצאנו לאופוזיציה”.

בחודשים האחרונים קיבלו השניים מסרים מראש העירייה כי הוא רוצה אותנו שוב בקואליציה ועוד לפני תחילת חגי תשרי החל המשא ומתן, “אנחנו אמרנו שאין לנו בעיה לשוב לקואליציה אבל שיתנו לנו לעבוד ושיתנו לנו גיבוי ליישם את התכניות שלנו. הובטח לנו הפעם, שנקבל גיבוי, תקציבים ויכולת לבצע את התכניות. מי שמכיר אותי ואת יוחאי יודע שאין לנו אגו ויודע שאנחנו לא פוליטיקאים. ברוך השם, לשנינו יש פרנסה ואנחנו עובדים קשה מאוד למחייתנו ולא צריכים תפקיד עם שכר, כבוד או שררה במועצת העיר. אבל גם ראש העיר וקבוצתו יודעים שאם אנחנו חוזרים, אז אנחנו חוזרים לעבוד ואם שוב פעם לא נקבל את הכח ואת הגיבוי לעבוד, אנחנו נצא לאופוזיציה והפעם לתמיד”, כתב אטיאס.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




במסגרת חזרתם של השניים לקואליציה סוכם על כמה נקודות:

  1. במועצת העיר הקרובה, תועבר החלטה במועצת העיר שחטיבת האירועים תצא מהחברה הכלכלית ותחזור לידי העירייה.
  2. התיק שבו יוחאי מחזיק יורחב, חוף הגולשים יחודש, יוקצו עוד תקנים למפקחים על מנת לחזק את הפיקוח בחופים ואת הביטחון האישי של המתרחצים וכל נושא ספורט החופים יקבל ביטוי נרחב יותר.
  3. מרכז הצעירים ה-whizz שנסגר באישון לילה יפתח במידי, רק שהפעם הוא יפתח במקום אחר, מרכזי יותר שיחזק מאוד את האזור שבו הוא הולך להיפתח. כבר בקרוב תתקיים במקום פתיחה חגיגית.
  4. כל נושא הצעירים ימשיך לקבל תנופה, אם זה מלגות לסטודנטים, פעילויות, הרצאות, סדנאות וכו’.

“כמו שראיתם הבקשות שלנו הם נטו למען הציבור. לא בשביל תפקידים, לא בשביל מעמד ולא בשביל כבוד. נקווה לשיתוף פעולה פורה ביחד עם ראש העיר. בהצלחה לאשקלון”, סיכם אטיאס.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר