בדיקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג
בדיקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג

קורונה באשקלון: שלושה תושבים נפטרו במהלך החג; צניחה בשיעור הבדיקות החיוביות

37 מתושבי העיר שחלו בקורונה כבר אינם. למעלה מ-4,000 תושבים כבר נדבקו בנגיף אבל למעלה מ-3,000 כבר הספיקו להחלים. נכון לעכשיו כ-900 תושבים מוגדרים "חולים פעילים"

פורסם בתאריך: 11.10.20 12:50

     

סוף השבוע האחרון בו גם נחגג חג שמחת תורה היה אחד מהימים בהם נפטרו הכי הרבה מתושבי העיר החולים בנגיף הקורונה: במהלך החג נפטרו שלושה מתושבי העיר. עד יום שישי ידעה העיר 34 נפטרים בשל נגיף הקורונה והיום נתוני פיקוד העורף מצביעים על 37 מתושבי העיר שנפטרו. שניים מהחולים נפטרו במחלקת הקורונה של "ברזילי", האחד ביום שישי והשני למחרת בשבת.

תלמידות עורכות בדיקת קורונה. צילום: שירותי בריאות כללית

בדיקת קורונה. צילום: שירותי בריאות כללית

מנתוני משרד הבריאות ופיקוד העורף אפשר להבין כי מאז פרוץ המגיפה נדבקו בנגיף 4,050 מתושבי העיר, במהלך החג קיבלו 7 מהם תוצאות חיוביות והצטרפו לעוד 912 חולים פעילים מתושבי העיר, כאשר 249 מהם אומתו לנגיף רק בשבוע האחרון וזאת מתוך 3,979 בדיקות. מדובר בנתון מאוד ביחס לחודשיים האחרונים שבהן נרשמו שיאים באחוז הבדיקות החיוביות שעמדו על למעלה מ-11%.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




נכון להיום יש באשקלון כ-1,514 מבודדים ו-למעלה מ-3,100 מחלימים. במחלקות הקורונה במרכז הרפואי ברזילי מאושפזים 58 חולים בנגיף: 11 במצב קל, 14 במצב בינוני ו-33 במצב קשה, מתוכם 3 מונשמים.

בעיריית אשקלון המשיכו גם היום להפציר בתושבים להישמע להנחיות. "כולנו מחויבים לעשות כל מאמץ כדי לעצור את מגמת עליית התחלואה בעיר. ישנה חשיבות גדולה להקפדה על תקופת הבידוד

  • נחשפתם לחולה מאומת? נכנסים מיד לבידוד ומשלימים את תקופת הבידוד במלואה!
  • סובלים מתסמינים? צרו קשר מיידי עם קופת החולים לתיאום בדיקה. התעלמות מהצורך לביצוע בדיקה גוררת בעקבותיה שרשרת המונית של הדבקה, תחלואה וסיבוכים ועלולה לעלות בחיי אדם.
  • חולים מאומתים? שומרים על הקרובים ומתפנים בהקדם למלונית החלמה!
  • זכרו! פועלים על-פי ההנחיות – חובשים מסכת פה ואף בכל יציאה מהבית, שומרים מרחק, שוטפים ידיים בכל הזדמנות.

העירייה ממשיכה להפעיל את מוקד הקורונה בטלפון 2565*. המוקד פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 עד 20:00 וביום שישי בין השעות 08:00 עד 12:00.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר