בדיקת קורונה. צילום: רויטרס

קורונה באשקלון: 28 נפטרים; 45 חולים במצב קשה בברזילי

למעלה מ-1000 מתושבי אשקלון עדיין לא החלימו. ומניין המתים ממשיך לעלות כמעט מיד יום. הערב ומחר תפעל תחנת דרייב אין לבדיקות קורונה בחניון היכל הספורט

פורסם בתאריך: 30.9.20 13:30

     

נתוני מגפת הקורונה ממשיכים לעלות גם באשקלון. עד כה 3,451 מתושבי העיר נדבק בקורונה מאז פרצה המגיפה בעולם. 2,427 מהם כבר החלימו כשרק ביממה האחרונה 79 מתושבי העיר קיבלו את הבשורה המשמחת הורשו לחזור לשגרת חיים בצל המגבלות הכלליות.

נכון ליום רביעי, 1,003 מתושבי אשקלון עדיין מוגדרים חולים פעילים, אם זה בבידוד ביתו או באשפוז במחלקת קורונה באחד מבתי החולים ברחבי הארץ. אתמול 43 מתושבי העיר קיבלו את ההודעה על כך שהם אומתו כנשאי הנגיף וכי עליהם להיות בבידוד ולהודיע למשרד הבריאות ולרופא המטפל ברגע שהם חשים בתסמיני המחלה.

עד כה נפטרו 28 מתושבי העיר לאחר שחלו בקורונה.

מחלקת הקורונה במרכז הרפואי ברזילי. צילום: דוד אביעוז, דוברות ברזילי

מחלקת הקורונה במרכז הרפואי ברזילי. צילום: דוד אביעוז, דוברות ברזילי

נתון מדאיג נוסף מגיע מהמרכז הרפואי ברזילי שכבר פתח מחלקת קורונה רביעית וכיום מאושפזים בהן 72 חולי קורונה: 14 במצב קל, 13 במצב בינוני ו-45 במצב קשה כשחמישה מתוכם מונשמים.

ברחבת היכל הספורט תיפתח היום ליומיים בלבד תחנת דרייב אין לבדיקת קורונה.

הבדיקות נעשות לאחר קבלת הפניה ותיאום באתר העירייה.

מסלול דרייב אין בתל אביב. צילום: עופר וקנין

מסלול דרייב אין בתל אביב. צילום: עופר וקנין

בעיריית אשקלון המשיכו גם היום להפציר ולבקש מהתושבים "כולנו מחויבים לעשות כל מאמץ כדי לעצור את מגמת עליית התחלואה בעיר. ישנה חשיבות גדולה להקפדה על תקופת הבידוד – נחשפתם לחולה מאומת? נכנסים מיד לבידוד ומשלימים את תקופת הבידוד במלואה! סובלים מתסמינים? צרו קשר מיידי עם קופת החולים לתיאום בדיקה. התעלמות מהצורך לביצוע בדיקה גוררת בעקבותיה שרשרת המונית של הדבקה, תחלואה וסיבוכים ועלולה לעלות בחיי אדם. חולים מאומתים? שומרים על הקרובים ומתפנים בהקדם למלונית החלמה! זכרו! פועלים על-פי ההנחיות – חובשים מסכת פה ואף בכל יציאה מהבית, שומרים מרחק, שוטפים ידיים בכל הזדמנות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מוקד הקורונה של עיריית אשקלון בטלפון 2565* פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 עד 20:00 וביום שישי בין השעות 08:00 עד 12:00.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר