שוטרי משטרת ישראל אוכפים את סגר. צילום: דוברות המשטרה
שוטרי משטרת ישראל אוכפים את סגר. צילום: דוברות המשטרה

90 נדבקים ביממה: החל מהיום עוצר לילי במספר שכונות באשקלון

ועדת שרים החליטה על הטלת עוצר לילי במספר שכונות באשקלון למשך שבוע, זאת על רקע העלייה בתחלואה. רק ביממה האחרונה נספרו 90 תושבים חדשים שנדבקו בקורונה. מוסדות החינוך באותן השכונות גם ייסגרו

פורסם בתאריך: 8.9.20 11:28

עדכון אחרון: 8.9.20 11:56

     

אשקלון מציגה זינוק במספר התושבים שנדבקו מקורונה. ביממה האחרונה אובחנו עוד 90 איש כחיוביים לקורונה וכעת עומד מספר "החולים הפעילים" באשקלון על 501.

בבית החולים ברזילי מאושפזים כעת 36 חולים בנגיף הקורונה, מתוכם 7 מונשמים. 11 במצב קל, 9 במצב בינוני ו-16 במצב קשה.

מחלקת הקורונה במרכז הרפואי ברזילי. צילום: דוד אביעוז, דוברות ברזילי

מחלקת הקורונה במרכז הרפואי ברזילי. צילום: דוד אביעוז, דוברות ברזילי

ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל אישרה את המלצת משרד הבריאות ופרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו, להטיל עוצר לילי על אזורים בעלי תחלואה גבוהה וסגירת מוסדות החינוך בהם, למעט החינוך המיוחד, החל מהערב (8.9.20) בשעה 19:00 ועד ליום 15.9.20. העוצר הלילי יסתיים כל בוקר בשעה 5:00.

השכונות באשקלון הן: מצפה ברנע, גני ברנע, נאות ברנע, גבעת וכרמי ציון. מדובר בשכונות הנחשבות לאדומות ביותר בעיר ובהן מספר הנדבקים ביחס לאוכלוסייה הוא הגדול ביותר.

צפי סגירה בשכונות גני ברנע ונאות ברנע. מתוך: clearmap

צפי סגירה בשכונת גבעת ציון. מתוך: clearmap

במטרה לצמצם את התחלואה בעיר הוחלט אתמול על הגברת האכיפה ברחבי העיר של חוקי הקורונה כמו עטיית מסכה והתקהלויות, וכן הורה ראש העירייה על סגירת השוק קניון בקניון לב אשקלון.

גם היום ימשיך לפעול מתחם בדיקות הקורונה והוא יהיה פתוח בין השעות 11:00 ל-19:00 בהיכל התרבות אשקלון. שימו לב, אין צורך בתיאום מראש. הכניסה תתאפשר לכל הגילאים, בהצגת תעודה מזהה ובכפוף להנחיות משרד הבריאות – חבישת מסכה ושמירה על מרחק.

מתחם הבדיקות בהיכל התרבות. צילום: אלירם משה

חשוב לציין כי אנשים שהונחו להימצא בבידוד, מתבקשים שלא להגיע למתחם הבדיקות. במקום יוצבו פקחים לשמירה על הנחיות משרד הבריאות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מלבד זאת, לשירותכם, מוקד הקורונה של עיריית אשקלון 2565* הפועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 עד 20:00 וביום שישי בין השעות 08:00 עד 12:00. מוקד 106 לשירותכם 24 שעות ביממה.

הבוקר התקיימה במטה הארצי במשטרה הערכת מצב בעקבות החלטת הממשלה. ״משטרת ישראל ערוכה למימוש החלטת הדרג המדיני וביצוע פעולות פיקוח ואכיפה של הסגר הלילי שהוטל על מוקדי תחלואה משמעותיים ברחבי הארץ. ההיערכות המשטרתית המוגברת שתחל הערב, מגיעה לאחר תקופה ממושכת ואינטנסיבית במיוחד, בה שוטרי ישראל פועלים מסביב לשעון לאכיפת התקנות ושמירה על בריאות הציבור לצד יתר המשימות. נמשיך לאכוף הפרות, אולם גם כעת, מדיניות האכיפה שלנו תמשיך להישען בראש ובראשונה על שיח, הסברה, שיקול דעת ורתימת הציבור לשיתוף פעולה, וזו הציפייה שלי מכל מפקד ושוטר המבצע את המשימה" אמר היום מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן והוסיף: "המפתח להצלחה טמון בעיקר, בהישמעות של הציבור להנחיות ובשיתוף פעולה של הרשויות השונות. מצופה מהציבור לשמור על הוראות החוק ולהישמע להוראות השוטרים, שכן רק יחד נצליח לשמור על הבריאות של כולנו ולבלום את התפשטות הנגיף״.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר