השר יולי אדלשטיין, פרופ חזי לוי ופרופ יניב שרר. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי/דוברות ברזילי
השר יולי אדלשטיין, פרופ חזי לוי ופרופ יניב שרר. צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי/דוברות ברזילי

"חיסון לקורונה תוך חודשים? אשליה": שר הבריאות סייר היום בברזילי

תוספת של תקנים לרופאים ולאחיות, זו אחת הבשורות שהביא איתו שר הבריאות יולי אדלשטיין שסייר היום במרכז הרפואי ברזילי. העובדים במקום לא הסתירו את הגעגוע וההתרגשות כשפגשו את מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ חזי לוי, עד לא מזמן מנהל ברזילי

פורסם בתאריך: 11.8.20 19:30

     

שר הבריאות יולי אדלשטיין סייר היום במרכז הרפואי ברזילי יחד עם מנכ"ל משרדו פרופ' חזי לוי, ח"כ טלי פלוסקוב, מנהל בית החולים פרופ' יניב שרר וראש עיריית אשקלון, תומר גלאם. הם סיירו במחלקת הקורונה והעניקו לשר סקירה מלאה על הנעשה במחלקה ולאחר מכן ביקרו גם בחדר המיון.

מסיירים בחדר המיון

מסיירים בחדר המיון

בפגישה סגורה שהתקיימה קודם הסיור, הציג פרופ' שרר את פעילות בית החולים בשגרה, בחירום וכמובן תקופת הקורונה. הוא גם דיבר על כוח האדם הנדרש לבית החולים ושר הבריאות הבטיח להביא לברזילי תוספת של 19 תקנים לרופאים ועוד 30 תקנים לאחיות שיעבדו גם בקורונה וגם בחדר המיון.

השר אדלשטיין במחלקת הקורונה בברזילי

השר אדלשטיין במחלקת הקורונה בברזילי

"אני מכיר את בית החולים משנים עברו וכבר כשאתה נכנס לחנייה אתה רואה את ההבדל בין מה שהיה כאן לפני 10 שנים לבין מה שאנחנו רואים היום", אמר השר אדלשטיין והוסיף: "יש שיתוף פעולה טוב עם משרד הבריאות, כולנו מתמודדים יחדיו בנושא הקורונה. הקורונה כך אנחנו מקווים, תעבור ושמענו את ראש העירייה תומר גלאם שהצטרף לסיור ודיבר על מעבר לקורונה, על הצרכים של העיר אשקלון ובית החולים ויחד עם צמרת המשרד בוודאי שנדון על כל הדרכים לשפר עוד יותר ולפתח עוד יותר את בית החולים. ברזילי נמצא מעט מרוחק מהמרכז, אבל לפי הסטנדרטים מגיע לבתי החולים הטובים במדינה ואני שמח לראות את ההתפתחות".

בנוגע לסיכוים להטלת סגר אמר השר אדלשטיין כי אם 80 אחוז מהציבור יעטו מסכות, הקורונה תיעלם ולא נזדקק לסגר. בנוגע להתקדמות בנושא החיסון לקורונה, אמר השר אדלשטיין, "אנחנו מחפשים בכל העולם, חתומים כרגע שתי חברות, עוקבים אחרי כל החדשות בתחום הזה. כל מי שבונה על כך שתוך כמה חודשים כולנו נתחסן, בואו לא נשלה את עצמנו, ייקח זמן עד שהחיסון יפותח כמו שצריך ויקבל את כל האישורים ועד ש-9 מיליון חיסונים יגיעו לישראל".

צפו במהלך הסיור:

עכשיו בברזילי: שר הבריאות יולי אדלשטיין ומנכ"ל משרדו, פרופ' חזי לוי מקיימים סיור

Publiée par ‎כאן דרום אשקלון‎ sur Mardi 11 août 2020

פרופ' חזי לוי שכזכור, ניהל עד לאחרונה את בית החולים התקבל בהמון אהבה וגעגוע על ידי עובדיו לשעבר.  "אני מרגיש שמחה וגאווה להיות בבית, אני מרגיש עד כמה משפחת ברזילי יקרה לי ועד כמה אני גאה לראות ולהיות שותף לכל אשר נעשה כאן בשנים האחרונות למען תושבי אשקלון וסביבתה. אני רוצה לאחל שנה טובה לכולם, המשך עשייה עניפה ופוריה", אמר פרופ' לוי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר