קורונה. צילום: מוטי מילרוד
בודקי קורונה. צילום: מוטי מילרוד

"זה היה משפיל": חולת קורונה מאשקלון הורדה מאמבולנס בגלל לבוש "לא צנוע"

חן אוחנה נדבקה בקורונה וחום גופה עלה עד שהיא נזקקה לפינוי למלונית, אלא שנהג אמבולנס שהגיע לאסוף אותה סירב להעלות אותה בגלל שלבשה גופייה ומכנסיים קצרים ונסע מהמקום. "מדובר באירוע חריג", נמסר מדובר צה"ל

פורסם בתאריך: 23.7.20 20:14

     

חן אוחנה, תושבת אשקלון בת 30, קדחה מחום במשך מספר ימים, זאת לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה. היא חיכתה שיבוא האמבולנס שיאסוף אותה למלונית של פיקוד העורף בירושלים, אלא שאז ציפתה לה הפתעה די משפילה.

"התקשר אליי נהג האמבולנס ואמר שהוא מיד מגיע", סיפרה אוחנה לחדשות 12 שם פורסם המקרה, "אני גרה ביחידת דיור במרתף ועליתי למעלה עם מזוודה ולקח לי קצת זמן. העליתי את המזוודה לאמבולנס ואז הנהג אמר לי שיש מישהו שהוא דתי באמבולנס והוא לא יודע איך הוא יקבל את זה שאני עם שורט וגופיה. באתי לעלות לאמבולנס והבחור אמר שהוא לא מוכן שאישה תהיה איתו באמבולנס בטח לא אישה שלובשת שורט וגופיה חלילה".

חן אוחנה. מתוך פייסבוק

חן אוחנה. מתוך פייסבוק

היא סיפרה עוד כי הנהג אמר לה שהבחור לא מוכן והוא לא יודע מה לעשות והוא מתקשר למנהל שלו למצוא פתרון. "הוא דיבר עם המנהל והמנהל שלו אמר שאם הוא לא מוכן שהיא תעלה כי היא לבושה חשוף אז שלא תעלה. פשוט ככה".

אוחנה סיפרה כי ההתרחשות הייתה מול השכנים שלה, "זה קורה לעיני השכנים, זאת שכונה חדשה שעברתי אליה יומיים לפני שעליתי לבידוד אז ככה כל השכונה מכירים אותי כחולת קורונה שגם האמבולנס לא מוכן לקחת אותה. המנהל אמר לי 'אין מה לעשות, הבחור לא רוצה שתעלי כי את לבושה חשוף, אם את רוצה להחליף בגדים אז את יכולה'".

צפו בריאיון עם אוחנה ב"חדשות 12":

היא הסבירה כי להישאר בבית זאת לא הייתה אפשרות מבחינתה, "אני עם חום גבוה שלא יורד, והגעתי למצב בבית שכבר לא נשאר לי מה לאכול בבית. כי כל המשפחה שלי בבידוד וכל החברות שלי בבידוד ולא יכולתי לצאת החוצה אפילו לקבל משלוחים כי ביחידה הצמודה אליי גרה מבוגרת בת 92 שלא הייתי יוצאת ומסכנת את חייה כי אני רעבה. אז הגעתי למצב שבמשך שבוע אני אוכלת במבה".

היא סיפרה על תחושותיה ואמרה: "זאת הייתה השפלה שלא חשבתי שאני אצטרך לעבור, בטח שלא כשאני חולה בקורונה דבר שלא היה לי השפעה עליו. בכיתי שעות ועד עכשיו לא מצליחה להירגע מזה. זה היה משפיל בצורה בלתי רגילה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "מדובר באירוע חריג שלא מאפיין את העבודה עם חברת ההיסעים. עם קבלת הדיווח לפיקוד העורף, נשלח אמבולנס נוסף באופן מהיר לאיסוף החולה. הנהלים חודדו עם הקבלן למניעת הישנות עוולה מסוג זה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר