תמונה קבוצתית של המסיימים החדשים. צילום: דוברות מד"א

מד"א אשקלון מתחזקת: 111 מגישי עזרה ראשונה ו-30 חובשים

רפואת החירום בעיר מקבלת חיזוק: 111 בני נוער סיימו קורס מגישי עזרה ראשונה ו-30 מבוגרים סיימו בהצלחה קורס חובשי רפואת חירום ונהגי אמבולנס. אנשי הרפואה החדשים יוקפצו לאירועי חירום שבקרבתם ויעניקו טיפול מציל חיים עד הגעת האמבולנס

פורסם בתאריך: 30.8.17 20:24

     

בסניף מגן דוד אדום באשקלון חגגו השבוע עוד סיום של קורסים והכשרת אנשי צוות רפואת חירום תושבי אשקלון. 111 תלמידים שלפני חצי שנה עברו מיונים קפדניים, סיימו קורס מגישי עזרה ראשונה ארוך ומייגע. הצעירים ישתלבו כמתנדבים במשמרות על האמבולנסים בתחנה המקומית. המצטיינים עשויים בהמשך הדרך גם להפוך לחובשים ונהגי אמבולנס בעצמם.

אופנועי מד"א מוקפצים ומגיעים ראשונים. צילום: דוברות מד"א

לבד מזאת, 30 מבוגרים תושבי אשקלון סיימו קורס חובשים ונהגי אמבולנס וישתלבו כנהגי אמבולנס מתנדבים במשמרות על האמבולנסים בתחנה. החובשים החדשים אף יפעלו ככוננים ויוקפצו באמצעות האפליקציה של מד"א לאירועי חירום רפואיים, יגיעו למקום לפני האמבולנס ויעניקו טיפול ראשוני מציל חיים. המצטיינים בהם, שיתמידו מעבר למצופה יוכלו בהמשך לקבל אופנוע של מד"א או  אף להשתלב בעתיד כעובדים מן המניין במד"א.

טקס הסיום המשותף לנערים ולבוגרים נערך השבוע בגן הלאומי. במהלך הטקס בוצעה הדגמה של אירוע רב נפגעים על ידי הבוגרים וכונני תגובה מהירה על אופנועי מד"א ונאספו עשרות מנות דם שנתרמו עבור חולים.

מכשירים כח אדם איכותי המיומן להענקת טיפול ראשוני מציל חיים. צילום: דוברות מד"א

באירוע השתתפו גם נציגים מהעירייה: מנהלת מחלקת התנדבות נוער, דפנה עמירה ביטון וראש אגף התפעול בעירייה, מישל ברק.

"המתנדבים החדשים מהווים שדרוג משמעותי למרחב לכיש ולמערך מד"א בכלל. אני גאה ושמח על הצטרפותם, מתנדבים אלו מהווים הכפלת כוח משמעותי מבחינת המענה המהיר" אמר בטקס מנהל מרחב לכיש במד"א, עמי איבגי "אני מודה לכל המדריכים, העובדים והמתנדבים שסייעו לקיום הקורס. ומברך את כל המצטרפים למשפחת מד"א".

מדמים טיפול באירוע רב נפגעים. צילום: דוברות מד"א

הפארמדיק מוטי שוב, אחראי מתנדבים בתחנת אשקלון, היה שבע רצון מהרחבת מעגל המתנדבים. "המטרה שלנו היא להכשיר כוח מתנדבים איכותי ומקצועי, שיגיע הכי מהר לנפגע ויציל את חייו. אלו המתנדבים, נוספים למערך מתנדבים גדול ומובנה, שפועל בשגרה ובחירום 24/7 לכל משימה הקשורה במישרין או בעקיפין להצלת חיים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר