הטרקלין החדש. צילום: קרין רבאנה
הטרקלין החדש. צילום: קרין רבאנה

חדש בבית המשפט באשקלון: טרקלין מיוחד לרווחת עורכי הדין

מחוז דרום בלשכת עורכי הדין השיק טרקלין מאובזר לעורכי הדין בבית משפט השלום אשקלון. המקום יפעל בנוסף לשלוחה הקיימת בבניין "אשקלון סנטר". יו"ר מחוז דרום, עו"ד אלעד דנוך: "עורכי הדין ייהנו מסביבת עבודה נעימה גם בתוך כתלי בית המשפט"

פורסם בתאריך: 29.6.20 12:24

     

מחוז דרום בלשכת עורכי הדין, חנך לפני מספר ימים טרקלין חדש שיעמוד לרשות עורכי הדין הפוקדים את בית משפט השלום באשקלון. הטרקלין נועד לרווחת ציבור עורכי הדין החברים במחוז דרום וגם מחוצה לו, ויש בו מענה ישיר ומהיר למייצגים בבית משפט. הטרקלין אובזר במיטב הציוד המשרדי, במכונה משולבת לצילום, עמדת מחשב, מכונת קפה חדישה, אינטרנט אלחוטי, ופינות שקטות בהן יוכלו עורכי הדין להתרווח בהפוגה בין דיון לדיון.

במהלך השנה האחרונה התחוללה מהפכה של ממש בלשכת עורכי הדין מחוז דרום, טרקלין משודרג נפתח בבית המשפט בבאר שבע, לשכת קשר חדשה נחנכה באשדוד והשבוע כאמור נפתח "סניף" נוסף הפעם בין כתלי בית המשפט באשקלון. מטרת הטרקלין היא להנגיש עבור עורכי הדין את שירותי המחוז ולאפשר להם ליהנות ממקום אחד שיציע את כל השירותים הנדרשים כשהם מחוץ למשרד ובין דיון לדיון. המקום חשוב לציין, יפעל במקביל לשלוחה של לשכת עורכי הדין בבניין "אשקלון סנטר" בשכונת מגדל.

עו"ד אלעד דנוך. צילום: קרין רבאנה

עו"ד אלעד דנוך. צילום: קובי גונן

הטקס החגיגי התקיים בהשתתפות נשיאת בית המשפט המחוזי בב"ש, השופטת רויטל יפה-כץ; נשיא בתי משפט השלום בדרום, השופט אלון גביזון; סגן נשיא בית משפט השלום באשקלון, השופט אבשלום מאושר וראש לשכת עורכי הדין אבי חימי, שהדגיש את חשיבות ההגנה על שלטון החוק ומערכת המשפט והודה לעו"ד אלעד דנוך, על הפעילות והעשייה בדרום.

"הטרקלין החדש הוא לא רק מקום נעים ומזמין עבור ציבור עורכי הדין, מבחינתנו הוא גם סמל – סמל למהפכה שעובר מחוז דרום בשנה האחרונה, מהפכה של חדשנות, זמינות, ושירות ברמה הגבוהה ביותר לציבור עורכי הדין בדרום", אמר עו"ד אלעד דנוך, יו"ר מחוז דרום והוסיף: עורכי הדין בדרום מוכיחים כל פעם מחדש רגישות חברתית יוצאת דופן וראויה להערכה- ראינו בתקופת הקורונה  עורכי דין עוברים בית בית ולמרות הסיכון הכרוך בכך, מחלקים מנות לנזקקים, נותנים ייעוץ דרך 'שכר מצווה' לקהילה, מפיגים את הבדידות לקשישים וניצולי שואה, מתנדבים עבור חברים למקצוע שנקלעו לקשיים כלכליים, מחזקים את מערך שכר מצוה, ומעל לכל, מוכיחים שלפני שהם עורכי דין – הם בני אדם.

"זו הייתה תקופה מאתגרת, תקופה שבה העברנו את הפעילות האקדמית לדיגיטל, לזום ולפייסבוק, תקופה שבה למדנו לפעול גם במציאות משתנה, ואני יכול אפילו לומר לכם שחלק גדול מאותן פעילויות מקוונות שאימצנו לעצמנו בימי המשבר, ילוו ומלוות אותנו גם כיום, במציאות החדשה שאנו מתחילים להתרגל לקיומה.

עו"ד אבי חימי

עו"ד אבי חימי

דנוך הדגיש גם את תרומתו של ראש לשכת עורכי הדין, אבי חימי, לחיזוק המחוז, והודה לו על התמיכה והרוח הגבית, וכן את שיתוף הפעולה ההדוק בין מחוז דרום למערכת בתי המשפט. "השיח המתמשך עם מערכת בתי המשפט משרת את כולם – עורכי הדין, הציבור וכמובן את המערכת המשפטית עצמה, החדר הזה הוא תוצר של החיבור הזה, עכשיו נותר לקרוא לציבור עורכי הדין הבאים בשערי בית המשפט להגיע לטרקלין, וליהנות מסביבת עבודה נעימה גם בתוך כתלי בית המשפט".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר