אורן עם צמרת העירייה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

העיר השישית בגודלה: מייקל אורן ותומר גלאם נפגשו

בפתח הישיבה הציג ראש העיר בפני סגן השר את הפרוייקטים והתוכניות העתידיות של העיר בתחומים שונים. "אשקלון בדרכה להיות העיר השישית בגודלה בארץ" אמר גלאם

פורסם בתאריך: 30.8.17 11:40

     

סגן השר במשרד ראש הממשלה, מייקל אורן, הגיע (שני) לפגישת היכרות עם ראש העיר, תומר גלאם. בפגישה נכחו גם מ"מ ראש העיר, סופה ביילין, סגני ראש העיר, יורם שפר ורמי סופר ומנכ"ל העירייה, חיים סופר.

בפתח הישיבה הציג ראש העיר בפני סגן השר את הפרוייקטים והתוכניות העתידיות של העיר בתחומים שונים, כמו תעסוקה, תעשייה, תחבורה, חינוך, צפי גידול האוכלוסייה וההתפתחות הצפויה בעיר במסגרת יישום הסכם הגג הגדול בארץ שנחתם באשקלון.

"שמחתי לפגוש מקרוב את סגן השר ולהציג בפניו את המסלול החיובי והמהיר עליו נמצאת אשקלון בדרכה להיות העיר השישית בגודלה בארץ" אמר גלאם לאחר הפגישה "מצאתי שותף אמיתי שכמונו רואה את טובת התושבים באשקלון בפרט ובישראל בכלל בראש סדר העדיפויות".

אורן הפתיע בפרגונים. "אשקלון היא מקור להשראה להתפתחות, ובקרוב תחגוג 70 שנים להיווסדה" אמר אורן והוסיף "יש גם ראש עיר מצויין, תומר גלאם – הראשון מטעם מפלגת כולנו. איזה גאווה. בעזרת מיזמים של שר האוצר ומשרדי ממשלה נוספים, העיר בתנופת בנייה משמעותית".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר