תומר גלאם, יורם שפר וריקי שי. נפטרים מהמוצץ בקלות. צילום: אשר דיין

הושק 'עץ המוצצים' בגן העתידני

העץ ממוקם בגן העתידני בשכונת 'ברנע'. ראש העיר: " אני מברך את חברת המועצה, ריקי שי על היוזמה הנהדרת. שיהיה בהצלחה לכל הקטנטנים, שמעכשיו לא צריכים לצאת מחוץ לעיר כדי להיפרד מהמוצץ"

פורסם בתאריך: 30.8.17 11:16

     

עשרות תושבים רבים הגיעו ביום שני בערב להשקת 'עץ המוצצים', בגן העתידני בשכונת 'ברנע'. טקס ההשקה נערך במעמד ראש העיר, תומר גלאם, סגנו יורם שפר, ויוזמת הפרוייקט, חברת המועצה, ריקי שי.

שי, גלאם עם ילד הטקס. צילום: אשר דיין

אירוע ההשקה כלל הפנינג חגיגי לכל המשפחה עם מתקנים מתנפחים ועמדות יצירה ובמסגרתו מספר ילדים אף נפרדו לשלום מהמוצץ ותלו אותו על העץ.

"לאחר שברחבי הארץ והעולם הרעיון נחל הצלחה ועזר לפתח מסורת מופלאה שבה הליך הגמילה של הילדים מהמוצצים היה במסירתם לעץ, אני שמח לבשר להורים שאימצנו את הרעיון להשיק את המיזם 'עץ המוצצים' גם כאן באשקלון, כדי שגם ילדי אשקלון יזכו לעץ שיסייע להם בגמילת המוצץ" אמר גלאם בפתח הטקס.

תולים את המוצץ. צילום: אלירם משה

גם שי היתה נרגשת מהמעמד. "אנו שמחים להשיק היום את המקום המופלא הזה ופינת החמד שנקראת 'עץ המוצצים שלנו'. זהו פרוייקט חינוכי, חווייתי ומשתף בין הורים וילדים ואני מאמינה שהמרחב הציבורי הוא עוד גורם בלמידה" אמרה שי "בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה שגרמו לחלום לצאת לפועל, ראשית לראש העיר שהבין את החשיבות ונתן לכך עדיפות, לאוסנת שובל על הארגון וההפעלה, לליז כהן ממחלקת גנים, לשמעון זליג על העבודה המקצועית והמסורה ולכל העוסקים במלאכה".

עץ המוצצים ממוקם כאמור בגן העתידני בקו התפר שבין השכונות 'אפרידר' ו'ברנע' באשקלון. ניתן כבר לנווט למקום באמצעות אפליקציית waze על ידי חיפוש "עץ המוצצים, אשקלון".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר