ארז רחמים ז"ל
ארז רחמים ז"ל

"בצער עמוק": ארבעה וחצי חודשים לאחר התאונה הקשה, ארז רחמים נפטר מפצעיו

הפציעה הקשה בעקבות התאונה ליוותה את ארז רחמים בחודשים האחרונים עד שהוא הלך לעולמו והותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. "נלחם כארי עד רגעיו האחרונים", ספדה לו אשתו

פורסם בתאריך: 23.6.20 20:13

     

ארבעה וחצי חודשים אחרי שנפצע קשה בתאונת דרכים בנגב המערבי, ארז רחמים, תושב אשקלון בן 45, נכנע לפציעה הקשה והלך לעולמו.

"כשמו כן הוא – ממש בחור כארז", ספדה לו אשתו ליטל, "איש של נתינה אין סופית, המילה 'לא' לא הייתה קיימת אצלו. יש שאומרים עליו שהוא היה אחד בדור, איש שקט, נעים הליכות, לעולם לא רב עם אף אחד. לא היו לו שונאים, אף פעם לא דיבר לשון הרע, הראשון לעזור כשצריך. איש עבודה שכל מה שעניין אותו זה הבית והמשפחה, לדאוג לילדים שלא יחסר כלום. הוא אהב את כולם וכולם אהבו אותו".

ארז ז"ל ואשתו ליטל

ארז ז"ל ואשתו ליטל

כזכור, בתחילת חודש פברואר דיווחנו על תאונת הדרכים הקשה שהתרחשה לפנות בוקר בכביש 242 בנגב המערבי. רחמים עבד בעבודה נוספת כדי להגדיל את פרנסתו והיה קם מידי לילה לעבוד בהפצת עיתונים לקיבוצי הנגב המערבי. גם באותו לילה הוא יצא מאשקלון עמוס בעיתונים ועבר מקיבוץ לקיבוץ. כשהיה בדרך לקיבוץ כיסופים, מסיבה שאינה ברורה, התנגש הרכב בו נהג במשאית שבאה מול.

זירת התאונה בכביש 242.

זירת התאונה בכביש 242.

ההתנגשות הייתה חזקה וארז נפצע באורח קשה. ניידת טיפול נמרץ הוזעקה ועוד לפני שהגיעה הועלה גם מסוק מד"א למקום כדי להחיש את רחמים במהירות לבית החולים. הוא חולץ מהזירה ופונה כשהוא במצב קשה מאוד ומחוסר הכרה לחדר הטראומה במרכז הרפואי סורוקה.

הרכב לאחר ההתנגשות בכביש 242

הפגיעה הייתה קשה מאוד ובלתי הפיכה ואלפים התפללו להחלמתו כשהרופאים אומרים שרק נס יאפשר לו לשוב לעצמו. אישתו ליטל ליוותה אותו לילות כימים צמוד למיטתו והתפללה שהוא יתעורר ויחזור להיות הבעל והאב שהיא מכירה.

ארז רחמים ז"ל. לא שרד את הפציעה הקשה

ארז רחמים ז"ל. לא שרד את הפציעה הקשה

לאחר חודש וחצי הוא הועבר מסורוקה לשיקום בבית לוינשטיין והחל תהליך שיקום, למרות שחומרת הפציעה עדיין לא אפשרה לו לתפקד כלל.

לפני מספר ימים התרחשה החמרה נוספת במצבו. הוא הועבר לחדר הטראומה במרכז הרפואי בילינסון ולאחר מספר שעות, בבוקר יום שבת נקבע מותו.

עם היוודע הבשורה המרה כתבה ליטל בפייסבוק "בצער עמוק ורב, בכאב בלתי פוסק, לאחר מלחמה על הרצון העז שתישאר איתנו ורצונך לא לעזוב אותנו אנו מודיעים על פטירתו בטרם עת של בעלי אבינו ואחינו היקר באדם ארז רחמים, על אף שנלחם כארי עד רגעיו האחרונים הבוקר תש כוחו ונלקח מאיתנו".

ההלוויה התקיימה במוצאי שבת האחרונה כשמאות ממשפחתו המורחבת וממכריו מלווים אותו בדרכו האחרונה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ארז עבד כעשרים שנה במפעל התירס 'פופלי' שבקיבוץ סעד. בשנים האחרונות שימש כמנהל מחלקת ההזמנות במפעל וכמה חודשים לפני התאונה הוא החל לעבוד גם בהפצת העיתונים כאמור. הוא השאיר אחריו אישה, שלושה ילדים.

בני משפחתו יושבים שבעה, עד ליום חמישי, סמוך לביתו במעלה הגת 25 בשכונת ברנע.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר