מתחם המרינה באשקלון

המאבק בקורונה: המשטרה סגרה מסעדה במרינה

במסגרת אכיפה ממוקדת בעיר אשקלון, סגרה המשטרה בצו סגירה מסעדה במרינה אשקלון בשל ריקודים וצפיפות. הבעלים והדיג'יי עוכבו לחקירה

פורסם בתאריך: 21.6.20 10:39

     

במסגרת המאבק בנגיף הקורונה התקיימה פעילות מיוחדת של המשטרה בלילה שבין שישי לשבת במרינה באשקלון. הם הגיעו למסעדה ידועה במקום וגילו כי נערכת בשטחה מסיבה מרובת משתתפים, אשר לדברי השוטרים "רקדו ברחבה צפופים וצמודים זה לזה באופן המסכן את שלום ציבור המבלים בפרט ושלום הציבור ובריאותו".

השוטרים הפסיקו מיד את המסיבה, עיכבו לחקירה את בעלי המסעדה וכן את הדיג'יי וגם רשמו להם שני דו"חות: האחד על הרעש והשני על עניין הצפיפות.

קנס. צילום: דוברות המשטרה

קנס. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

לאור זאת, נערך לבעלי המסעדה שימוע בפני מפקד משטרת אשקלון, סנ"צ משה לוי. בסיום השימוע, הורה המפקד על סגירת העסק בצו מנהלי על פי סעיף 23א לחוק רישוי עסקים, וזאת למשך 7 ימים, כל זאת לנוכח הנסיבות המתוארות לעיל, מהם עולה הפרה מכוונת של החוק, תוך סיכון שלום ובטחון הציבור.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל ממשיכה כל העת במאבקה לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל, מאבק הכולל מגוון פעולות הסברה ואכיפה וזאת למען בריאות הציבור. נשמעים להנחיות – מצילים חיים: המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומם משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר