עובדות המעבדה למיקרוביולוגיה במרכז הרפואי ברזילי. צילום: דוברות ברזילי

הגל השני כבר פה: 11 תושבי אשקלון נדבקו בקורונה

גל ההתפרצות השני הגיע אמנם לאט אבל באשקלון הוא כבר חי ובועט ולא רק במוסדות החינוך. רק בסוף השבוע האחרון נוספו שישה חולים חדשים. רשימת המקומות בהן שהו חולי קורונה מגיעה עכשיו גם לתחבורה הציבורית בעיר וכמובן גם בברזילי

פורסם בתאריך: 7.6.20 20:27

     

אשקלון הצליחה בשבועות האחרונים לשמור על כמעט אפס מקרי תחלואה מידי יום בנגיף הקורונה אבל עתה נראה שההתפרצות החדשה, גם אם היא מתרחשת לאט, כבר הגיעה לאשקלון.

משרד הבריאות מדווח היום על שישה אשקלונים חדשים שאומתו בבדיקות קורונה בימים האחרונים ואלו מצטרפים לחמישה שאובחנו מתחילת ההתפרצות החדשה.

בדיקות קורונה במאוחדת

בדיקות קורונה במאוחדת

ה-11 מצטרפים ל-263 תושבי אשקלון שחלו מאז החלה המגיפה, כאשר מהם 232 החלימו ושניים נפטרו.

מדובר בעליה משמעותית שמתרחשת לאחר שבועיים לאחר שמוסדות החינוך חזרו ללמוד ולאחר שבועיים שהותרו ההתכנסויות בתוך בתי הכנסת תוך הגבלות והקפדות על אמצעי מיגון והרחקה.

שוטרים מחלקים מסכות כירורגיות לאזרחים כחלק מהמאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

בתוך כך לא ניתן לשכוח את ההתפרצות שהתרחשה גם במוסדות החינוך באשקלון כשחמישה תלמידים אובחנו כחיוביים לנגיף וגרמו לסגירתם של שני מוסדות חינוך ולבידודם של כ-1,100 תלמידים.

משרד הבריאות מפרסם גם את המקומות בהם שהו חולי קורונה. בעבר החקירות האפדמיולוגיות הניבו רשימה ארוכה של מקומות אך הפעם הרשימה הרבה יותר קצרה.

על פי המידע ביםו שישי בין השעות 12:00 ל-12:30 שהה חולה קורונה במתחם המרכז הרפואי ברזילי. איפה בדיוק בשטח העצום של המרכז? לא ידוע.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עוד עולה מפרסומי המשרד כי חולה קורונה נסע ביום שני האחרון בקו 150 של חברת אפיקים. החולה נסע בין השעות 12:30 ל-13:30 מאשדוד לאשקלון. לאחר 4 שעות, בין השעות 17:30 ל-18:30 הוא עשה את הדרך ההפוכה מאשקלון לאשדוד באותו קו.

במקרה קודם, בתאריך ה-26/5 שהה חולה קורונה אחר בין השעות 11:30 ל-12:00 באוטובוס קו 3 של חברת דן בדרום. היא עלתה בתחנת האוטובוס שסמוכה למרכז המסחרי ברחוב עליית הנוער בשכונת גן הוורדים וירדה ממנו ברחוב שי עגנון (ליד אולפנת צביה). בין שעה 15:00 ל-15:30 באותו יום היא עשתה את הדרך ההפוכה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר