מציבים מיגוניות בדרום העיר. צילום: סיוון מטודי

מקדימים תרופה למכה: 11 מיגוניות הוצבו בשכונות הוותיקות באשקלון

לאחר אין ספור תלונות מצד התושבים ניאותה העירייה להניח את המיגוניות אשר עשויות להציל חיים אם וכאשר ישוגרו לעבר העיר טילים. "תקופת הקורונה הביאה עמה שקט מתעתע", אמרה נשיאת הקרן לידידות

פורסם בתאריך: 31.5.20 17:33

     

ביום רביעי בשבוע שעבר בהפתעה די גמורה הגיעו משאיות למספר מקומות ברחבי העיר והניחו שם מיגוניות שעשויות להגן על השוהים בסמוך אליהן אם וכאשר ישוגרו שוב טילים לעבר העיר.

הנחת המיגניות נעשתה במסגרת תוכנית רחבה של הקרן לידידות בתאום עם העירייה ופיקוד העורף. בסך הכל הונחו 11 מיגוניות בדרום העיר, אזור בו קיימת מצוקה של מיגון בבניינים ובמרחב הציבורי.

ראש העירייה, תומר גלאם, אנשי הקרן לידידות ופיקוד העורף ליד המיגוניות שהוצבו. צילום: סיוון מטודי

שתי מיגוניות הוצבו במרכז מסחרי יהודה הלוי ג' במעמד ראש העיר, תומר גלאם, נשיאת הקרן לידידות, יעל אקשטיין, נציגי פיקוד העורף והעירייה. עובדים במקום סיפרו לנו כבר לפני מספר חודשים כי הם מבקשים מהעירייה פעם אחר פעם לפתור את המצוקה במקום שכן בעת שמיעת האזעקה אין להם לאן להימלט.

"אני רוצה להודות לקרן לידידות על הצבת המיגוניות בשכונת שמשון, אחת השכונות הוותיקות בעיר אשקלון שמתמודדות עם היעדר מיגון לאורך שנים. בעת אזעקה, המיגוניות ייתנו מענה למי שנמצא בסביבה שלהן אבל יש לנו משימה גדולה יותר והיא מיגון השכונה עצמה על מנת לתת מענה מידיי לתושבים בבניינים. זה מעודד לראות שבמקום שיש בו פערים, יש את הקרן שנרתמת, מסייעת ומביעה נכונות אמיתית למען התושבים באשקלון".

תומר גלאם, יעל אקשטיין וקצין פיקוד העורף במיגונית שהונחה. צילום: סיוון מטודי

נשיאת הקרן לידידות, יעל אקשטיין: "תקופת הקורונה הביאה עימה שקט מתעתע אך כל העוסקים בביטחון יודעים היטב שזהו מצב זמני. אוייבי ישראל לא עוצרים לרגע את הניסיונות להיערך לפגיעה באזרחים. גם בימים האלה אנחנו בקרן לידידות יחד עם ראשי ערים, משרד הביטחון וצהל פועלים ללא הרף למיגון ואבטחת התושבים שמוכיחים את חוסנם בכל פעם מחדש".

מעיריית אשקלון נמסר היום כי הצבת המיגוניות הללו הן חלק ממערך רחב יותר של מיגוניות שאמורות להיות מוצבות בקרוב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר