מפקד מחוז הדרום בפיקוד העורך אל"ם יוסי כהן נפרד מאשקלון. צילום: סיוון מטודי

מפקד מחוז הדרום בפיקוד העורף נפרד מאשקלון

בשלוש השנים האחרונות פיקד אל"מ יוסי כהן על פעילות הצבא בתוככי הערים בדרום: בסבבי לחימה למול ירי רקטות, בלוני תבערה, שטפונות ונגיפי קורונה. "אשקלון בידיים טובות" אמר בטקס הפרידה שנערך לו בעיריית אשקלון

פורסם בתאריך: 27.5.20 09:27

     

המציאות הנפיצה בין ישראל לארגוני המחבלים ברצועת עזה וסבבי הלחימה החוזרים ונשנים הפכו את גזרת הדרום לגזרה הפעילה ביותר גם של פיקוד העורף. בשלוש השנים האחרונות פי שפיקד על המחוז הדרומי בפיקוד העורף הוא אל"ם יוסי כהן, שמסיים בימים אלה את תפקידו.

במהלך השבוע נפרד אל"ם כהן ממספר רשויות במחוז הדרום לקראת סיום תפקידו.

טקס הפרידה ממפקד מחוז הדרום בפקידו העורף אל"ם יוסי כהן. צילום: סיוון מטודי

מלבד פגישה בלשכת ראש עיריית אשקלון תומר גלאם הוא ערך סבב נרחב של פגישות פרידה דומות גם באשדוד, בבאר טוביה, בקריית מלאכי, בקריית גת, במועצה אזורית לכיש , במועצה אזורית חוף אשקלון, במועצה אזורית יואב, בגן יבנה ובזירת דרום של חיל הים.

בשלוש השנים האלה ליווה כהן, תושב כפר מימון, את רשויות הדרום במצבי חירום השונים ביניהם הסלמות, הפרחות בלוני תבערה וגם לאחרונה את הלחימה בהתפרצות נגיף הקורונה.

 

במהלך הטקס המרגש בעיריית אשקלון, העניק ראש העיר, תומר גלאם, לכהן את מטבע העיר ותעודת הוקרה על עשייתו למען העיר אשקלון. "פיקדת במשך שלוש שנים על המחוז הקשה ביותר ועשית זאת ביד רמה. ביחד איתך ועם חייליך ניהלנו אירועים מורכבים בתקופות של הסלמה, מזג אוויר קיצוני ואף בקורונה, סייענו, השרינו ביטחון והיינו שם בשביל התושבים" אמר לו גלאם והוסיף  "שיתוף הפעולה עימך ראוי להערכה ועל כך תושבי אשקלון מודים לך, לצה"ל ומעריכים את פועלך".

ראש העירייה תומר גלאם ואל"ם יוסי כהן בטקס הפרידה מכהן. צילום: סיוון מטודי

"במשך שלוש שנים פעלנו במשותף למול ירי רקטות בלוני תבערה שטפונות ונגיפי קורונה. זכות גדולה נפלה בחלקי לפעול במשותף עם ראש העיר תומר גלאם ואנשי הבטחון בישוב לצד יתר ארגוני החירום למען תושבי העיר. אשקלון בידיים טובות" עוד הוסיף כהן "הממשק עם התושבים והמרחב האזרחי פתח בפני עולם מרתק של עשייה ומרחבי השפעה. הצלחנו לייצר בדרום מערכת הפועלת בשותפות של כלל הגורמים ובמציאות שכזו רב השלם מסך חלקיו. במהלך השלוש שנים האחרונות חווינו מגוון מצבי חירום כגון ימי קרב, בעירות, שטפונות ואתגרי המערכה כנגד הקורונה. בטחון ובריאות תושבי הדרום היו לנגד עיני כגורם המרכזי המוביל את העשייה הרחבה והמשמעותית. הצלחנו לרתום את ראשי הרשויות, ארגוני חירום ומשרדי הממשלה לפעולה מתוך שותפות וערבות הדדית. פעלנו לבנות ולחזק את הרשויות המקומיות כ'לבנת יסוד' ובמבחן האמת הם פעלו באופן עצמאי ומקצועי ועל כך גאוותי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בפיקוד העורך הבטיחו השבוע עם עזיבתו של כהן שמחוז דרום ימשיך ללוות את רשויות הדרום בשותפות וחדוות עשייה משותפת כאשר המטרה היא הצלת חיי אדם ושמירה על שגרת חיים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר