הודיה מונסונגו

פרו: הודיה מונסונגו שוחררה למעצר בית לאחר תשעה חודשים

אחרי 279 ימים קיבלה הודיה הודעה ממנהלת הכלא על יציאתה למעצר בבית משפחה יהודית בבירת פרו. החשש שתוחזר ותיענש בעונש מאסר ארוך עדיין מרחף על ראשה ובני משפחתה מבקשים להמשיך לסייע להם כלכלית עד החזרתה לארץ

פורסם בתאריך: 24.5.20 14:09

     

בשורות טובות מפר – הודיה מונסונגו, הצעירה בת ה-25, שלפני תשעה חודשים נעצרה ונכלאה לאחר שכמות ענקית של סמים התגלתה במיטלטליה בשדה התעופה בפרו שוחררה מבית הכלא למעצר חופשי.

את הבשורה קיבלו בני משפחתה בסוף השבוע האחרון. הודיה תשהה מעתה בבית משפחה יהודית בלימה בירת פרו ותמתין ומשם תצא לדיונים במשפטה.

הודיה מונסונגו יוצאת משערי בית הכלא. צילום: עמוד הפייסבוק לשחרורה של הודיה

הודיה עצמה קיבלה את הבשורה ממנהלת הכלא באישון ליל והייתה בהלם. "לא האמנתי כשמנהלת הכלא אמרה לי שאני יוצאת", סיפרה לאחיה. "לא הבנתי על מה העונש שקיבלתי, אפילו את יום ההולדת חגגתי בכלא".



לעת עתה לא ידוע מתי יחל המשפט. עד עתה מעצרה הוארך שוב ושוב ולאחרונה ביקש נשיא המדינה, ראובן ריבלין מנשיא פרו לחון את מונסונגו. הבוקר הודה ריבלין לנשיא הפרואני "על ההיעתרות לבקשה אשר הפנה באשר להודיה מונסנגו ומביע תקווה כי מדובר בצעד לכיוון שחרורה המלא בהקדם".

תחילת הפרשה כאמור לפני תשעה חודשים. מונסונגו, תושבת הישוב ניצן הסמוך לאשקלון נתפסה בבידוק הנמל התעופה כשבמזוודתה נמצאו 28 ק"ג קוקאין. על פי טענת המשפחה הודיה לה צרכים מיוחדים נוצלה לביצוע הברחת הסמים והיא חפה מפשע. השלטונות בפרו סרבו לשחרר אותה בתואנה זו ומתעקשים להאשים אותה בניסיון הברחת סמים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בני משפחתה ציינו הבוקר כי אמנם מדובר בבשורה משמחת שתקטין משמעותית את הסבל של הודיה אך המאבק לא תם. "המקום של הודיה הוא כאן איתנו בבית" כתבה הבוקר אחותה תהילה בפוסט מרגש שכתבה בדף הפייסבוק לשחרורה של הודיה והוסיפה "לא עם אנשים זרים ובטח שלא בבית המשפט".

התעוררנו לבוקר יוצא דופן, בוקר של שמחה ותקווה, לצד דאגה וציפייה, לניצחון אמיתי שאותו עוד לא השגנו.שוחחנו אתנול עם…

Publiée par ‎תהילה מונסנגו‎ sur Samedi 23 mai 2020

בני המשפחה ביקשו מהציבור להמשיך ולתרום למען שחרורה של הודיה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר