חבלני המשטרה מטפלים בזירת נפילת רקטה על כביש. צילום: דוברות המשטרה

טוב מכלום: הגשת בקשות פיצויים לסבבי הלחימה הוארכה עד לסוף החודש

משרד הכלכלה קורא לבעלי העסקים מאשקלון ומהדרום להגיש תביעות לפיצויים בגין ימי לחימה משנת 2019. ההחלטה על ההארכה נתקבלה בעקבות משבר הקורונה ומיועדת לבעלי עסקים במרחק של עד 40 ק"מ מגדר המערכת

פורסם בתאריך: 5.5.20 12:12

     

בזמן שבעלי עסקים מנסים להתמודד עם המשבר הכלכלי בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, בעלי עסקים רבים מהדרום עוד מתמודדים עם נזקים כלכליים בעקבות המציאות הביטחונית שפקדה את האזור במהלך שנת 2019.

במהלך ימי הלחימה, רבים מבעלי העסקים באזור נאלצו לסגור את עסקיהם, להישאר בבית עם ילדיהם בהתאם להנחיות פיקוד העורף ולהפסיד כספים וימי עבודה רבים. בעקבות משבר הקורונה, הודיע משרד הכלכלה כי יאריך את מועד הגשת התביעות עד לסוף חודש מאי (31.5.2020) ובכך יאפשר לכמה שיותר עסקים ליהנות מזכאותם.

אפי מחלב. באדיבות מעו"ף דרום

"בעלי עסקים רבים לא מודעים לכך שהם זכאים לקבל פיצויים. משרד הכלכלה קורא לבעלי עסקים באזור לתבוע את זכאותם בהקדם" מסר היום מנהל מעו"ף דרום, אפי מחלב והוסיף "אני קורא לבעלי עסקים לפנות בהקדם לסניפי מעוף ולדרוש את זכאותם".

מי שזכאים להגיש תביעות, אלו עסקים שנמצאים בטווח שבין 0-40 ק"מ ונסגרו בעקבות הוראת פיקוד העורף או עסקים שעובדיהם נשארו להשגיח על ילדיהם, בשל סגירת מוסדות החינוך בטווח של ה-40 ק"מ ובהוראת פיקוד העורף.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בין הקריטריונים לקבלת מענק הפיצויים:

  • עסק שהוא בית מלון/ פנסיון/ בית מרגוע/ בית הארחה או אטרקציה תיירותית ללא לינה שמספקת פעילויות נופש/ תרבות/ פנאי בתשלום, ביישובים שמפורטים בנספח ג' של הוראת רשות המסים- https://bit.ly/35tbF1u.
  • בענף הדבורים, באזור שיש בו כוורות ושטחי מרעה במרחק של בין 0-7 ק"מ מגדר המערכת.
  • עסק שנפגע בשל הוראה של פיקוד העורף על סגירת מוסדות חינוך או מקומות עבודה שאינם חיוניים או בשל איסור על התקהלות, במרחק שבין 0 ל-40 ק"מ, מגדר המערכת.

כאמור, המועד האחרון להגשת התביעות נדחה ל-31.05.2020. מלבד ההגעה לסניפי מעוף ניתן לעשות זאת ללא עלות, דרך אתר מעוף.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר