אריאל ברג מתוך הסרטון שצילם לפייסבוק
אריאל ברג מתוך הסרטון שצילם לפייסבוק

"קונספירציה חסרת בסיס": איגוד ערים לאיכות סביבה נגד סרטון ה-5G

בימים האחרונים מופץ בעיר אשקלון סרטון ולפיו באשקלון נפרסו עשרות אנטנות G5 אשר עשויות להרוג את התושבים. איגוד ערים לאיכות סביבה מגיב לסרטון ודוחה את כל הטענות

פורסם בתאריך: 4.5.20 15:57

     

אריאל ברג, אשר עוסק בתקשור צילם לאחרונה סרטון באשקלון בוא הוא נוסע ברחבי העיר אשקלון וטוען כי כל אשקלון מרושתת ברשת סלולר דור חמישי (5G) וכי אנטנות מותקנות בעמודי התאורה החדשים.

הוא טוען כי הטכנולוגיה הזאת מסרטנת והורגת. "מסתבר שגם אשקלון מרושתת באופן מלא", אומר ברג בתחילת הסרטון, "תסתכלו על הפנסים למעלה יש להם מן ראשים למעלה. אלו לא פנסים רגילים של פנסי רחוב, ככה נראים פנסים 5G הם פנסים רוצחים… כל אשקלון מרושתת בטכנולוגיה של 5G… הטכנולוגיה הזאת מסוגלת לפלוט קרינה שהורגת בני אדם, בירושלים מתו מספר אנשים אחרי שהתקינו 5G… הקרינה הזאת גורמת לכם להיות אנטנות והדבר מוסכן ברמה שהוא מסרטן והורג, זה רוצח. זה רוצח שקט. ברגע שיפעילו את זה לא תרגישו, זה הורג לאט לאט".

הסרטון שהופץ ברשת:

אשקלון מוצפת ב5g שתפו עם אשקלונים. כל השכונות מלאות ב5gwww.arielberg.co.il/5gcor.html

Publiée par Ariel Reuven Berg sur Jeudi 30 avril 2020

הסרטון של ברג רץ מהר ברשתות כאש בשדה קוצים ותושבים רבים החלו להביע דאגה. לאור זאת החליטו באיגוד ערים לאיכות סביבה להגיב לבהלה שעורר הסרטון בעיר ושם מבהירים כי מדובר בסרטון קונספירציה חסר בסיס.

מיטל אמיתי. באדיבות איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון

באיגוד ערים ביקשו להדגיש מספר נקודות:

1. טכנולוגיית הדור החמישי (5G) אינה מיושמת באשקלון.

2. מבדיקה שבוצעה בעמודי התאורה באשקלון, ע"י מנהל מחלקת קרינה באיגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון ביחד עם מחלקת חשמל של העירייה נמצא כי הקרינה הבלתי מייננת הינה נמוכה מערכי הסף המומלצים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

3. בבדיקת המפרטים הטכניים ובבדיקה פיזית של גוף התאורה באופן מדגמי התברר שהם ללא משדר וללא רכיבים בתחום הסלולר ואין בכוונת העירייה להתקין רכיבים כאלה.

"מבחינתו של איגוד הערים בריאות הציבור היא מעל לכל", אמרה מיטל אמיתי, מנכ"לית איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון, "החששות שהובאו בפנינו לפיהם בתוך גופי התאורה הותקנו משדרים של טכנולוגיית 5G נשללים לחלוטין. בדיקת המפרטים הטכניים עם מחלקת החשמל בעירייה, מצביעה על כך שהם לא כוללים משדרים אלחוטיים כלל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




את תאורת הלד החדשה התקינה חברת החשמל וזו חוות דעתה: "חברת החשמל מבצעת פרויקט התייעלות אנרגטית נרחב ביותר בעיר אשקלון בתחום תאורת הרחובות. לאחרונה, מתנהל קמפיין טועה ומטעה, בעיקר ברשתות החברתיות, כנגד הפרויקט בעיר, אשר כפי הנראה, נובע מחוסר ידע והבנה של מהות הפרויקט ותועלותיו ומנצל אי ידיעה בקרב ציבור תושבי העיר ועולה כדי מסע הפחדה חסר אחריות. כל אמירה אחרת אודות הפרויקט, הרי היא בגדר אי אמירת אמת, העולה לכדי הכפשה. חברת החשמל לא תתפשר על שמה הטוב כספק שירותים מוביל לעיריית אשקלון וכן תפעל לאפשר לתושבי העיר להמשיך וליהנות מפירותיו של פרויקט חשוב ומועיל זה – הן כלכלית והן סביבתית".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר