יוסי כהן
יוסי כהן

אוהד הפועל אשקלון איים על חבר המועצה יוסי כהן

פעילות משטרת ישראל, באמצעות היחידה למניעת אלימות בספורט שהוקמה זה לא מכבר, הביאה אמש לפתיחת חקירה כנגד תושב אשקלון, בחשד לאיומים נגד מחזיק תיק הספורט, יוסי כהן. בסיום חקירתו החשוד שוחרר בתנאים מגבילים והרחקה ממגרשי הספורט

פורסם בתאריך: 24.8.17 10:21

     

אוהד קבוצת הכדורגל, תושב אשקלון בן 28, עוכב אמש לחקירה בחשד כי איים מספר פעמים על חבר מועצת העיר אשקלון ומחזיק תיק הספורט, יוסי כהן. על פי הערכה, הרקע לאיומים נסוב סביב פיטוריו של יושב ראש הקודם של קבוצת הכדורגל המקומית – הפועל אשקלון, איתן קסנטיני.

איתן קסנטיני. צילום: אורי קריספין

בחקירתו קשר עצמו החשוד לחשד המיוחס לו, ובסיומה שוחרר בתנאים מגבילים הכוללים הרחקה ממגרשי כדורגל למשך 30 ימים.

הפעילות הזו בוצעה באמצעות היחידה המשטרתית למניעת אלימות בספורט שהוקמה במשטרת ישראל. "תפקידה של היחידה הוא לנטר במסגרת "מניעה מצבית" את הסיכונים המתעוררים הן בפן הגלוי והן בפן הסמוי עוד טרם מימוש הסכנה בכל הקשור לאלימות וסיכון חיי אדם במגרשי הספורט וסביבתם, ובכל הקשור להתנהלות ה"בלתי ספורטיבית", תוך מעבר על החוק, של כאלו ואחרים כפי שארע במקרה זה", מסבירים במשטרה.

עדו הוסיפו במשטרה: "משטרת ישראל תפעל בכל אמצעי על מנת להגן על האזרח הנורמטיבי, ואלו הנושאים תפקיד, מפני אלו הבוחרים לפעול בניגוד לחוק וכנגד כל מקרה של הטלת אימה וסיכון חיי אדם במגרשים ומחוצה להם וזאת על מנת להגן על האזרח ונושאי משרה בכל הקשור לספורט".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר