בדיקת קורונה. צילום: מגד גוזני
בדיקת קורונה. צילום: מגד גוזני

מדד הקורונה: אשקלון ירדה למקום השישי בארץ

ההאטה בקצב הדבקה בעיר אשקלון לעומת הזינוק בערים אחרות הביא לכך שאשקלון ממשיכה לרדת במדד הארצי במספר התושבים שנדבקו בקורונה והיא אף צפויה לרדת בקרוב למקום השביעי בארץ

פורסם בתאריך: 14.4.20 10:07

     

נכון לעכשיו העיר אשקלון כבר לא נחשבת אחת הערים שמטרידות את משרד הבריאות מבחינת התחלואה בה מקורונה. המשרד פרסם לאחרונה את רשימת היישובים שאותם הוא מגדיר "מטרידות" מבחינת תחלואת קורונה ואשקלון שכיכבה בדוחות קודמים כבר לא מופיעה בו.

היישובים המטרידים על פי משרד הבריאות

הדבר נעשה בהמשך למגמת ההאטה בהדבקות שמתגלה בבדיקות שנעשות בעיר, מגמה שהביאה לכך שאשקלון כבר לא במקום הרביעי באשקלון מבחינת מספר התושבים שנדבקו בקורונה. ולאחר שירדה למקום החמישי, היום ניצבת אשקלון במקום השישי בארץ עם 235 תושבים שנדבקו בנגיף, לאחר שהעיר מודיעין עילית עלתה למקום החמישי עם 239 תושבים. בקצב ההדבקות הגבוה הנמשך בערים אחרות, נראה כי בקרוב העיר בית שמש אשר אובחנו בה עד כה 226 תושבים תעקוף אף היא את אשקלון.

אחוז הבדיקות החיוביות. גם פה אשקלון בחוץ

עד כה, נבדקו באשקלון 3,652 תושבים, 235 כאמור אובחנו כחיוביים ומתוכם כבר 77 תושבים החלימו. גם מספר המבודדים ירד בחדות ועומד כעת על 144 תושבים באשקלון שנמצאים ממש עכשיו בבידוד, כאשר מתחילת ההתפרצות נשלחו 2,602 תושבים לבידוד, שניים מהם רק ביממה האחרונה.

חשוב לזכור, כי כל הנדבקים שמתגלים בבדיקות הללו הם תושבים שנדבקו לפני ליל הסדר. אם בליל הסדר ובימים לאחר מכן הייתה התרופפות משמעותית היא תבוא לידי ביטוי בבדיקות שיתבצעו לקראת סוף השבוע הנוכחי ותחילת השבוע הבא.

במחלקת הקורונה במרכז הרפואי ברזילי מאושפזים כעת 10 חולי קורונה, 4 במצב קל, 4 במצב בינוני ושניים מונשמים במצב קשה.

ברמה הארצית אובחנו 11,868 חולי קורונה מאז ההתפרצות, בהם 181 במצב קשה, 168 במצב בינוני, 9,402 במצב קל, 2,000 החלימו ו-117 נפטרו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בתו כך, היום בשעה 17:00 יחל סגר בכל רחבי הארץ והוא יימשך עד ליום חמישי בשעה 5:00 לפנות בוקר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר