יעל וילוזני. תדליק את המשואה

עצמאות 72 בצל הקורונה: יעל וילוז'ני, אחות מברזילי תדליק משואה

האחות שמטפלת במניעת זיהומים כמו נגיף הקורונה במרכז הרפואי ברזילי נבחרה להדליק משואה בטקס המסורתי שהשנה יתקיים במתכונת שונה בהר הרצל. בברזילי גאים

פורסם בתאריך: 12.4.20 20:50

     

הנהלת וצוות המרכז הרפואי ברזילי באשקלון עסוקים בימים אלה בהתמודדות עם התפרצות שפעת הקורונה, המחלקה המקצועית שבין היתר עוסקת במשימה היא מחלקת מניעת זיהומים. אלא שלפני מספר שעות התקבלה במשרדי ההנהלה בשורה שאותה הם לא מקבלים בכל יום וגם לא בכל שנה: יעל וילוז'ני, אחות במערך למניעת זיהומים של המרכז הרפואי ברזילי, נבחרה על ידי ועדה במשרד התרבות והספורט, ובברכתה של שרת התרבות, ח"כ מירי רגב, להדליק משואה בטקס הדלקת המשואות בערב יום העצמאות בהר הרצל.

יעל וילוזני עם המסיכה הכירורגית. תדליק את המשואה

יעל, תושבת יבנה, פועלת ללא לאות ובמסירות עצומה להעלאת הרמה והביצועים של המערך למניעת זיהומים בבית החולים בכל התחומים שבהם הוא עוסק.

במהלך השנתיים האחרונות חלה התקדמות עצומה במניעת זיהומים בבית החולים ברזילי ובהיענות למהלכי היגיינה והימנעות מזיהומים, ירידה עצומה בזיהום נרכש בתחומים שונים ובמחלקות שונות ויתרה מכך, זכה בית החולים פעמיים לדירוג גבוה והצטיינות בקרב בתי החולים הבינוניים בגודלם בסקר משרד הבריאות למניעת זיהומים.

יעל, גם כשהייתה בחופשת לידה, השתלבה מביתה בכל ההכנה המורכבת והסבוכה של בית החולים לנושא הקורונה ושבה מיד לעבודה על מנת לעסוק בתכנון, הטמעה, למידה והדרכה ותחקור מגעים רבים של עובדים, וחקירות אפידמיולוגיות ללא לאות מידי יום עד השעות הקטנות של הלילה.

יעל על רקע ההודעה שנמסרה לה ברוח התקופה מהשרה רגב ומהוועדה

יעל, היא חלק בלתי נפרד ממערך מניעת זיהומים יוצא מן הכלל, המובל על ידי פרופ' שלמה מעיין וד"ר ציבה יבגניה ואשר כולל את יעל וימית וללא ספק פועלם הרב מציב אותנו על המפה בתחום מניעת זיהומים והצלת חיים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"מרגש לדעת שמעריכים אותך ועוד בדרך הכי ממלכתית שיש" מסרה הערב וילוז'ני בהתרגשות והוסיפה "בימים האחרונים מתחדדת בי ההבנה שאנחנו חלק מפיסת היסטוריה ואני חשה גאווה להיות במערך מניעת הזיהומים בברזילי".

וילוז'ני תייצג בטקס המשואות את בית החולים המזוהה הכי הרבה עם העיר אשקלון, את עובדיו הנאמנים, ואת מערך הסיעוד המופלא שלנו שזוכה להוקרה רבה בעבודתו, יחד עם הרופאים ושאר הצוותים, לטיפול נאמן בחולי הקורונה, לעיתים תוך סכנת הידבקות עצמית.

מבית החולים נמסר הערב כי "כבוד רב הוא לנו ששמנו יעלה בטקס המשואות".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר