מייחלים לסטארט אפ באשקלון. גלאם, כהן ומנור. צילום: עיריית אשקלון

מאיץ עסקי: העירייה תנסה להביא סטארט אפ לאשקלון

פורסם בתאריך: 22.8.17 14:07

     

בפגישה שהתקיימה אתמול (שני) בין ראש העיר בפועל, תומר גלאם, לשר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן, בישר השר לראש העיר כי אשקלון נבחרה להיות אחת מתוך עשר ערים ברחבי הארץ בהן יוקם מתחם עבודה משותף (HUB) ליזמים.

במתחמים אלו תפעל תוכנית 'מאיץ עסקי' באמצעות הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ובשיתוף פעולה עם עיריית אשקלון. התוכנית מהווה למעשה מסלול מובנה וממוקד ליזמים להובלת המיזם שלהם לבשלות ולחשיפה לשוק העסקי באמצעות מספר תחנות ראשיות ובזמן קצר.

"אני שמח לבשר לכם שאשקלון נבחרה להיות אחת מתוך מספר רשויות בודדות שתייצר סביבה תומכת לפיתוח סטארטאפים מקומיים במימון ממשלתי" מסר היום ראש העיר, תומר גלאם "משרד הכלכלה, בשיתוף עם עיריית אשקלון, יעניקו ליזמים את כל הכלים הנדרשים לבעלי עסקים ויזמים בתחילת הדרך. אני רוצה להודות באופן מיוחד לשר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן, שמצא לנכון להשיק את המיזם החשוב הזה באשקלון".

הייטק בקטנה. אזור התעשייה הדרומי באשקלון. צילום: אלירם משה

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן: "במטרה ליצור סביבה שמקדמת יזמות טכנולוגית במעגלים גיאוגרפיים רחבים יותר יצאנו לשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות בפרויקט מתחמי העבודה המשותפים. לאחר עבודת מיפוי מקצועית נמצא כי יש להפעיל מתחם כזה באשקלון על מנת שישרת את הזימים באזור. אני רואה זאת כהזדמנות חד פעמית ואני שמח להשיק כלי זה".

חבר המועצה הממונה על עידוד המצויינות, בוריס מנור: "זהו כבוד גדול עבורנו. אני מאמין שבזכות הפרוייקט יהיה עתיד טוב יותר לצעירים באשקלון. הדבר יעודד אותם להישאר בעיר וגם לפתח, ליזום להחליף בין מגוון דעות וליצור פלטפורמה טובה ליצירתיות קולקטיבית".

במסגרת שיתוף הפעולה, באחריות הרשות לאתר מתחם מתאים לצורכי הפרוייקט ולמתג אותו בהתאם לכללים שייקבעו. באחריות הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, בין היתר, לשמור על הרמה המקצועית במתחם, להעמיד תקציב הפעלה לכל מתחם בסכום של כ-1.3 מיליון שקלים לשנתיים ולהפעיל שירותי ייעוץ, הכשרה והכוונה ליזמים וחברי הקהילה במתחם באמצעות 'מעוף'.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר