ד"ר רוסטם דז'ברוב. צילום: דוברות ברזילי
ד"ר רוסטם דז'ברוב. צילום: דוברות ברזילי

"עברתי לבית מלון": ד"ר רוסטם שנדבק בקורונה שוחרר מברזילי

ד"ר רוסטם דז'ברוב, הרופא הבכיר מבית החולים ברזילי שנדבק בנגיף הקורונה ותיעד את עצמו במחלקה המבודדת, שוחרר מבית החולים ועבר למלון דן פנורמה בתל אביב. "אני כבר רוצה להעלות סרטון שאני הולך הביתה", הוא אומר

פורסם בתאריך: 26.3.20 17:48

     

ד"ר רוסטם דז'ברוב, האורתופד הבכיר מבית החולים ברזילי שנדבק בניגף הקורונה הצליח להקסים רבים באמצעות הסרטונים האופטימיים שלו שתיעדו את ימי השגרה במחלקת הקורונה של ברזילי.

ד"ר דז'ברוב בתא המבודד במחלקת הקורונה בברזילי. צילום: דוברות ברזילי

הוא הגיע להתאשפז בבית החולים בו הוא עובד לאחר שהיה בכנס רפואי בבלגיה ושם נדבק בקורונה ככל הנראה מרופאים שהגיעו מאיטליה. השבוע כאמור הוא שוחרר מהמחלקה ועבר לבית מלון.

"עברתי לדן פנורמה בתל אביב", הוא מספר לכאן דרום ומסביר: "עוד לא שוחררתי לגמרי כי אני עדיין בהסגר. יש פה במלון אנשים שלא יכולים לחזור הביתה, זה סוג של בידוד רק לא בבית חולים. המחלקה בברזילי התמלאה בחולים במצב בינוני וקשה אז את הקלים החליטו לשחרר לשלב הבא. המחלקה כבר לא מיועדת לקלים, בהתחלה הצוות לא היה צריך להיכנס אלינו, אבל עכשיו זה הפוך".

צפו בד"ר רוסטם המחייך והמאושר בשידור מבית המלון:

עדיין בבידוד קורונה, אבל כבר בבית מלון.Ещё в карантине, но уже в гостинице.

Publiée par ‎מרפאת מומחים לגב‎ sur Mercredi 25 mars 2020

בשבוע וחצי האחרון נערכו לד"ר דז'ברוב בדיקות קורונה שתוצאתן הייתה מעורבת, "הייתה לי בדיקה שלילית ואז חיובית ואז שוב בדיקה שלילית ושוב חיובית. כדי להשתחרר צריך ששתי בדיקות רצופות יהיו שליליות. ביום שלישי עשיתי את הבדיקה האחרונה שהייתה שלילית ואני מקווה שייקחו מחר בדיקה נוספת שתהיה שלילית. אני כבר רוצה להעלות סרטון שאני הולך הביתה".

ד"ר דז'ברוב מספר כי המלון שבו הוא שוכן הוא בית מלון רגיל, רק בלי חדר כושר, בלי בריכה ובלי חדר אוכל, "באזור המעליות יש שולחנות ושם יש מנות אישיות וכל אחד לוקח מנה וחוזר לאכול בחדר", הוא מספר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




חוץ מזה גם נבנה להם מתחם חיצוני שבו מותר לשוהים במלון ללכת ולעשות ספורט, עם מסכות כמובן ועם נוף לים של תל אביב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר