קנס. צילום: דוברות המשטרה
קנס. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

"יצאתי לסידורים": תושב אשקלון הפר בידוד ונקנס ב-5 אלף ש"ח

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: שוטרי משטרת ישראל הטילו היום קנס על תושב העיר שהפר בידוד והסביר כי יצא לסידורים. בנוסף, אותר היום עסק בשכונת שמשון ובו מספר מבלים הצורכים משקאות משכרים. צו סגירה הוצא למקום

פורסם בתאריך: 25.3.20 18:00

     

במסגרת פעילות אכיפה לטובת אבטחת שלומו וביטחונו של הציבור, קיימו שוטרי משטרת ישראל ביקורים בין בתי העסק השונים בעיר אשקלון. במהלך הפעילות שנערכה היום הגיעו השוטרים לעסק ברחוב יהודה הלוי אשר פועל בניגוד לצו הבריאות,כאשר האנשים יושבים בתוכו וצורכים משקאות משכרים.

היום ערך מפקד התחנה שימוע לבעל העסק, בשנות הארבעים לחייו, ולפי סמכותו לפי סעיף 23א לחוק רישוי עסקים הורה על סגירת העסק למשך התקופה של 24 יום.

העסק שנסגר באשקלון. צילום: דוברות המשטרה

העסק שנסגר באשקלון. צילום: דוברות המשטרה

כמו כן, במסגרת פעילות יזומה של שוטרי משטרת ישראל באשקלון לאיתור מבודדי בית, הגיעו השוטרים לביתו של אדם שהיה אמור לשהות בבידוד, אך הוא לא נמצא בבית. השוטרים יצרו עם האדם קשר טלפוני והוא מסר להם כי יצא לסידורים. המבודד אותר והוחזר על ידי השוטרים אל ביתו ונרשם לו דו"ח קנס בסך 5000 ש"ח בגין הפרת תנאי בידוד, סיכון שלום הציבור ובריאותו.

במשטרה קוראים לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, "שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. כמו כן אנו מצפים מהציבור להישמע להנחיות השוטרים והפקחים, לנהוג באיפוק ובאחריות, ולסייע במאמץ המשותף שלנו ושל הציבור כולו לבלימת התפשטות הנגיף".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עוד נמסר מהמשטרה כי "לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר