שלט זה יכול להיות שלך
שלט זה יכול להיות שלך

העסק שלך עובד בימים אלה? עיריית אשקלון תפרסם אותו בחינם

ברחבי העיר ניצבים שלטי חוצות רבים, כעת מתכוונת העירייה להעמיד רבים מהם לטובת העסקים הפעילים בימים אלה. מספר השלטים מוגבל וכל הקודם זוכה

פורסם בתאריך: 24.3.20 15:07

     

כחלק מתוכנית הסיוע לעסקים המקומיים בשל משבר הקורונה, מציעה עיריית אשקלון לבעלי עסקים מקומיים שמבצעים משלוחים לפרסם את העסק שלהם על גבי שלטי החוצות הפרוסים ברחבי העיר, כאשר כל עסק יפורסם בשלט נפרד שיכלול את שמו, לוגו במידה ויש ודרכי התקשרות לבית העסק.

נזכיר כי עד כה ביצעה העירייה שורה של צעדים במטרה להקל על בעלי העסקים בתקופה זו, בהם דחיית תשלומי הארנונה, אגרת השילוט, חשמל ומים לחודש מאי הקרוב, פרסום בעלי עסקים בעמוד הפייסבוק העירוני והשקת קהילת העסקים של אשקלון המציעה להם הטבות והקלות בשיתוף המעו"ף.

שלט זה יכול להיות שלך

מספר השלטים מוגבל

עסקים שמעוניינים להצטרף לפרויקט ישלחו לנו הודעת דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected] עם שם העסק, לוגו בקובץ איכותי ומספר למשלוחים. כמו כן, על בעל העסק לצרף רישיון עסק בתוקף. כמו כן ציינו אם יש ברשותכם עמוד פייסבוק של העסק. פרטים יתקבלו עד יום חמישי 26.03.20.

"משבר הקורונה שהולך ומחריף מיום ליום גובה מהעסקים המקומיים מחירים כלכליים קשים בצורה ישירה וכואבת", אמר ראש העירייה, תומר גלאם, "לצערי, בשעה שאנחנו לא מתבשרים על הקלות משמעותיות מצד המדינה, אנחנו כרשות, עושים מאמצים גדולים כדי לסייע לכם בכל הכלים העומדים לרשותנו. יוזמה נוספת שיוצאת לדרך למענם היא ההחלטה שלנו להקצות עבורם את שלטי הפרסום של העירייה הפרוסים ברחבי העיר, זאת ללא עלות נוספת מצדם. אני מזמין את בעלי העסקים להצטרף ליוזמה וליהנות מאמצעי פרסום נוסף עבור העסק שלהם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בעירייה מציינים כי מספר שטחי הפרסום מוגבל והפרסום הינו על בסיס כל הקודם זוכה. אז מהרו להצטרף.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר