מרכז נחשפים בהיכל הספורט

היכל הספורט באשקלון: מרכז נחשפים לקורונה יבדוק אלפי אנשים בכל יום

בהיכל הספורט של אשקלון מוקם בימים אלה מרכז נחשפים לקורונה בו יגיעו אנשים ויוכלו להיבדק במסלול של דרייב אין או בתוך האולם המקורה. המרכז יוכל לבדוק עד 5,000 איש בכל יום. "כולי תקווה שלא נצטרך להגיע לזה", אמר ראש העירייה

פורסם בתאריך: 18.3.20 11:34

     

עיריית אשקלון ביצעה אתמול בהצלחה תרגיל משותף עם משרד הבריאות וגורמי החירום, המשטרה וכוחות כיבוי האש להכנת מרכז נחשפים בהיכל הספורט העירוני, שייתן מענה לבדיקת אזרחים לחשיפה לנגיף הקורונה.

בתרגיל נשמרו הנחיות משרד הבריאות הכוללות שמירה על מרחק של שני מטרים האחד מהשני והתכנסות של עד עשרה אנשים. את התרגיל הובילו מטעם העירייה, מחלקת ביטחון וחירום וממונה בריאות ציבור בשירות הווטרינרי העירוני, ד"ר מיכאל שפירו.

עמדות רישום בחניה של היכל הספורט

מקימים את המרכז בהיכל הספורט

מרכז הנחשפים, שהוכן לפי דרישות משרד הבריאות, ערוך לפעולה בתוך 24 שעות מרגע קבלת ההוראה לכך על ידי המשרד וזאת, רק במידה ויהיה עומס רב של בדיקות לגילוי נגיף הקורונה במרפאות הקהילה, בבתי החולים ובמד"א. במרכז, שיפעל בהיכל הספורט העירוני, יוכלו להיבדק עד כ-5,000 איש ביום.

מסלול בדיקה בתוך האולם המקורה

מרכז הנחשפים יכלול שני מסלולים לבדיקה. המסלול הראשון בתוך האולם המקורה, והמסלול השני מחוץ לאולם, בחניית היכל הספורט – דרייב אין – שם תיעשה בדיקה לאנשים בתוך רכבם מבלי הם צריכים לצאת מהרכב.

כדי לייעל את הבדיקות הוקמו אוהלים מחוץ להיכל הספורט. הבדיקות באולם יתחלקו לפי קופות החולים להם שייכים האנשים שייבדקו, כשכל נבדק יעבור את הבדיקה הנדרשת בידי אחות מקופת החולים לה הוא שייך.

מסלול דרייב אין בתל אביב. צילום: עופר וקנין

מסלול דרייב אין בתל אביב. צילום: עופר וקנין

"עיריית אשקלון עומדת לצד משרד הבריאות במאמץ הלאומי נגד התפשטות נגיף הקורונה ואם נידרש לכך, נדע להפעיל את המרכז שנועד לבדוק בהיקפים גדולים נחשפים לנגיף", אמר ראש העירייה, תומר גלאם, "כולי תקווה שלא נצטרך להגיע לזה אך אם כן, אנחנו מוכנים לעמוד בכל הסטנדרטים הנדרשים. בהזדמנות זו, אני שב וקורא לתושבים לשמור על הנחיות משרד הבריאות, לא לצאת מהבית אם לא חייבים ולהקפיד הקפדה יתרה על כל כללי ההיגיינה. זה יכול להציל חיים".

מתכוננים להקמת המרכז בחניית היכל הספורט

הקמה של מרכז הנחשפים בהיכל הספורט

החפ"ק בהיכל הספורט

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר