מאור רחמים. מתוך פייסבוק
מאור רחמים. מתוך פייסבוק

"תחזיר אותנו הביתה בבקשה": חייל משוחרר מאשקלון מבקש לצאת מפרו

מאור רחמים, חייל משוחרר מאשקלון לא יכול לעזוב את פרו לאחר שנשיא המדינה שם החליט לסגור אותה בעקבות משבר הקורונה. רחמים פנה דרך הפייסבוק לראש הממשלה וביקש את התערבותו. גם ראש העירייה הצטרף לקריאה

פורסם בתאריך: 16.3.20 18:00

     

מאור רחמים, בן 23 מאשקלון יצא לטיול הגדול של אחרי השחרור מהצבא והגיע לפרו. אלא שמשבר הקורונה הפתיע אותו שם כאשר נשיא פרו החליט על סגר כאשר אין יוצא ואין בא למדנה בדרום אמריקה.

בפוסט שפרסם רחמים בפייסבוק הוא פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו וביקש את עזרתו. הוא סיפר כי הוא נמצא בפרו בטיול הגדול שלאחר השירות הצבאי, "הטיול שהיה אמור לנקות לנו את הראש לפני שאנחנו מתחילים את החיים האמיתיים, לימודים, עבודה וכל אחד פונה לדרך שבחר. לפני זמן קצר, נשיא פרו קיבל החלטה לסגור את היציאה והכניסה לארצו למשך שבועיים בעקבות נגיף הקורונה, אנשים נכנסים להיסטריה ואין לנו תשובות מאף אחד, לא מסוכנים, לא מהשגרירות ולא משדות התעופה".

Geplaatst door Maor Rahamim op Maandag 15 augustus 2016

רחמים נמצא בפרו עם קבוצת ישראלים שכולם חיילים משוחררים וכולם מבקשים לצאת מהמדינה ולחזור לישראל, "ילדים שסיימו את הצבא לפני זמן קצר, מתחננים רק לחזור לארץ, למקום שאנחנו הכי אוהבים ואין לנו פתרון! כל טיסה שאנחנו סוגרים (באלפי שקלים) מבוטלת, מבזבזים כל שקל שחסכנו בכדי לטייל, רק בשביל לרצות לחזור לארץ, אבסורד, לא? אנחנו מרגישים אבודים, ההורים בבית לא ישנים לילות, ואנשים לא יודעים איפה לשים את הראש. אני פונה אליך מהלב, ומאוד מקווה שהפוסט הזה יגיע אליך. אנחנו צריכים את עזרתך יותר מתמיד. עכשיו תחזיר אותנו הביתה בבקשה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




לבקשה של רחמים הצטרף גם ראש העירייה, תומר גלאם שפנה לשר החוץ ישראל כ"ץ במכתב ביקש ממנו לעשות כל שיידרש על מנת להשיב את המטיילים ארצה. ראש העיר שיגר גם מכתב לשר ברוח הדברים ובו כתב: "בשעה קשה זו של חוסר ודאות, אנחנו חייבים להוות קרקע יציבה וחזקה עבור אזרחי ישראל שנמצאים מחוץ לגבולות המדינה ולעשות הכל על מנת להביאם לאדמת הארץ. אני סמוך ובטוח כי בקשתי זו, שמגיעה לאחר שיחות מרגשות שניהלתי עם הורי המטיילים, לא תיפול על אוזניים ערלות וכי אתה וצוות משרדך תפעלו ביתר שאת להביא לבשורה חיובית עבור המשפחות המצפות בכיליון עיניים לשובם של יקיריהם. עם ישראל מאז ומתמיד נודע בשל ערכי הרעות, האחדות והערבות ההדדית המאפיינים אותו לאורך כל שנות קיומו. זו העת, להפגין ולהוכיח ערכים אלו שוב", כתב גלאם במכתב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר