מוקד "מגדל" באשקלון
מוקד "מגדל" באשקלון

"מדובר בזלזול בהורים": עובדי "מגדל" באשקלון נדרשים להגיע לעבודה

למרות שישנה אפשרות לעבודה מהבית, כל העובדים והעובדות, גם אלה שלהם ילדים קטנים נדרשו להגיע למקום העבודה ומי שטען כי אינו יכול התבשר כי זה יהיה על חשבון ימי החופש. בחברה אמרו כי האריכו את שעות הפעילות כדי להקל על ההורים וכי הם פועלים על פי הנהלים

פורסם בתאריך: 16.3.20 11:28

     

במוקד של חברת הביטוח "מגדל" באשקלון, הרוחות סוערות, לאחר ההוראה והמגבלות שהטילו ראש הממשלה ומשרד הבריאות, קיבלו העובדים הוראה להגיע לעבודה מי שטען שאינו יכול להגיע בגלל הילדים שנמצאים בבית נרשם לו יום חופש.

התגובות של העובדים במוקד היו זועמות, "לא יכול להיות שנשב בבית ונתחיל לפדות את ימי המחלה והחופש שצברנו כי מה לעשות שאנחנו צריכים הכנסה. איך בדיוק מצפים שנגיע לעבוד כשאין גנים ובתי ספר?", הייתה תגובה של אחת העובדות.

עובדת אחרת הגיבה: "מגדל הוכיחה תמיד שהיא באה לקראת העובדים, גם בתקופת הלחימה, אבל הפעם מדובר באכזבה ענקית, מדובר בזלזול בהורים שאין להם סידור לילדים".

מוקד "מגדל" באשקלון

מוקד "מגדל" באשקלון. צילום ארכיון

כזכור, במוצאי השבת הוטלו מגבלות על התקהלות של למעלה מעשרה אנשים ואף ביקשו מעובדים שיש באפשרותם לעבוד מהבית לעשות זאת. "ראש הממשלה אסר מפורשות על התקהלות מעל 10 אנשים והנחה שעסקים לא חיוניים יעברו לעבוד מהבית, לא ברור לנו למה אצלנו פועלים בניגוד להנחיות ופותחים את המתחם", הגיבה אחת העובדות, "נתנו לנו כבר בשבוע שעבר הרשאות לעבודה מהבית למקרה שנכנס לנוהל חירום, ועכשיו שזה המצב, מונעים מאיתנו לעבוד מהבית. מי ישלם להורים עם ילדים קטנים שלא יכולים להגיע לעבודה? במה שונים חברות ביטוח אחרות מאיתנו ששם המתחמים סגורים?".

בחברת מגדל הסבירו כי החברה משרתת 2.3 מיליון מבוטחים וכי ישם להם אחריות גם כלפיהם וכי הנהלת החברה החליטה "כי תינתן עדיפות לקיום התהליכים הקריטיים ותהליכי החירום שהוגדרו בתוכנית ההמשכיות העסקית ועל פי הנחיות הרגולציה. החברה מבצעת מספר מהלכים, כדלקמן: שילוב בכל יחידה של עבודה מהמשרדים ועבודה מהבית; שעות העבודה הוארכו לשעות 06:30-20:30, על מנת לסייע להורים לילדים שבגנים ובבתי ספר יסודיים, כך שניתן יהיה להתחיל לעבוד בשעות הצהריים". עוד אמרו בחברה כי לא מתקיימת קבלת קהל פרונטלית והוצבה תיבת דואר חיצונית בבניין "מגדל" על מנת לאפשר השארת מסמכים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




אבל זה לא משכנע את העובדים שברובם לא מגיעים לעבודה, "מי שמגיעים אלה רווקים שאין להם ילדים או כאלה שיש להם ילדים גדולים ויכולים להשאיר אותם בבית. כל השאר לא באים, במצב רגיל יש במתחם מאות עובדים ועקב המצב, יותר ממחצית מהם נשארים בבית בלי אפשרות להגיע לעבודה ומעוניינים לעבוד מהבית", הגיבו עובדים שם. "התעקשו לתת הרשאות אז נוכל לעבוד מהבית במצב חירום, חילקו לכולם שם משתמש וסיסמה, אבל רק למספר בודד של עובדים ניתן אישור לעבוד מהבית כיוון שהם עובדים במחלקת פדיונות שנחשבת חיונית יותר, ליתר העובדים לא".

הבוקר, לאחר הפנייה של "כאן דרום", קיבלו עובדים נוספים את ההרשאות לעבוד מהבית.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר