שי בנאי ושיר מהצרי
שי בנאי ושיר מהצרי

"יותר מרגש מחופה רגילה": שיר התחתנה בבית כנסת בצל הקורונה

הם תכננו חתונה גדולה בגן אירועים מפואר, אבל התפרצות הקורונה אילצה את שיר ושי להתחתן בצמצום בבית כנסת בשכונת ברנע באשקלון. שיר שלבשה שמלה לבנה ועטתה הינומה מספרת שזה לא הפחית מההתרגשות

פורסם בתאריך: 15.3.20 21:53

     

היום בסביבות השעה שמונה בערב, התכנסו כעשרים איש, גברים ונשים, שעמדו במרחק זה מזה, בבית הכנסת "משכן ברנע" באשקלון. בימים כתיקונים זה פחות ממספר המתפללים בבית הכנסת, אבל הפעם הגיעו כולם כשהם לבושים בהידור לחתונה של שי בנאי ושיר מהצרי.

הם לא תכננו כך את האירוע שלהם, הם תכננו להתחתן ברוב פאר והדר בגן האירועים "אמיליה" בראשון לציון עם מאות מוזמנים, דיג'יי, צלמים ושאר מהרכיבים של אירוע גדול.

החופה בבית הכנסת

החופה בבית הכנסת

אבל בימים האחרונים כשהחלו המגבלות החמורות על התכנסות אנשים לאור התפשטות נגיף הקורונה, הם הבינו שהאירוע שהם חלמו עליו כבר לא יתקיים במועדו, "בשבוע שעבר ביום רביעי כבר הבנו שזה אבוד לחלוטין", מספרת הכלה שיר, "הרגשתי זוועה אבל אחרי זה התגברתי על זה והבנתי שעם זה ננצח".

מה שעוד יותר מפתיע שכשהם הבינו שזה כבר לא יקרה באולם, הם הקדימו את את טקס החופה ביומיים, "בהתחלה היה חשש וחשבנו לוותר אבל הבנו שאנחנו חייבים ללכת על זה עד הסוף. הקדמנו את זה, זה היה אמור להיות ביום שלישי, אבל הלכנו על כל הקופה גם הקדמנו וגם עשינו כמו שצריך".

למרות שמדובר בטקס קטן בבית כנסת, שיר מספרת כי הוא ריגש אותה לא פחות "האירוע היום היה מהמם מקסים ומרגש, אני לבשתי שמלה לבנה והינומה וזה עשה את העבודה. זה היה אירוע מאוד מצומצם אבל מאוד מרגש, תכננו את האירוע הזה בפחות מ-24 שעות, ארגנו את זה וזה ריגש יותר מחופה רגילה".

שי בנאי ושיר מהצרי

שי בנאי ושיר מהצרי

בקרוב, מתכננים הזוג לקיים אירוע גדול, "בתקווה שהמדינה תצא מהקורונה ואז נבדוק מה אנחנו עושים".

את החופה עצמה ביצע הרב יעקב אביטן, "הזוג הזה לא וויתרו על החתונה, למרות שהיו הרבה התלבטויות", מספר הרב, "זה מעשה נאצל ומעשה גדול שאנחנו מקימים את בתים היהודיים שלנו, אי אפשר לעצור את הבית היהודי. אחרי זה יחגגו באירוע גדול ושמח".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הרב אביטן מספר כי זוגות רבים דחו גם את החופה, ולא רק את האירוע, "אני קורא לכל החתנים והכלות להתחתן בחתונות קטנות במרחקים ככל שניתן בין האורחים. אנחנו לא יודעים מה יהיה בהמשך וזה חשוב מאוד. זמן למסיבות עוד יהיה. יש כאלה שביטלו את החופה עצמה, יש כאלה שדחו ליוני ויולי, זה לא כדאי ולא מומלץ. למרות שאני לא יכול לנעליה של כלה שבאה עצובה. אבל אני רוצה שכולם ידעו שאפשר להתחתן בתוך בית כנסת או בבית. הנה היום הייתה חתונה מרגשת, שמחה ועליזה, היה בה הכל ובעיקר היה בה הרבה שמחה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר