הפועל בתוך המתקן המבודד. צילום: מד"א

בדרך לאשקלון: חולה קורונה ראשון יגיע לברזילי

במרכז הרפואי ברזילי הקימו מתחם מיוחד לטיפול בחולי קורונה, היום יקבלו שם את המטופל הראשון

פורסם בתאריך: 4.3.20 11:20

     

כמו כל בתי החולים בארץ, גם במרכז הרפואי ברזילי נערכו כבר לפני מספר ימים, על פי הוראת משרד הבריאות, לקבלת חולי קורונה. בהתאם לכך פונתה מחלקה והוקם מתחם אשפוז מיוחד עבור החולים בנגיף המידבק.

הלילה הודיע משרד הבריאות על שלושה ישראלים נוספים שחלו בנגיף הקורונה והועברו לבידוד. אחד מהנדבקים הוא תלמיד כיתה ט' המתגורר ביישוב אירוס שעבד בסניף "הפיראט האדום" באור יהודה. הוא נדבק מבעלי החנות שחזר לישראל מאיטליה ועבד בחנות.

חנות הפיראט האדום שעברה חיטוי. צילום: דודו בכר

חנות הפיראט האדום בזמן שעברה חיטוי. צילום: דודו בכר

התלמיד שנדבק אמור להגיע במהלך היום למתחם האשפוז המיוחד שהוקם בבית החולים ברזילי באשקלון ושם יקבל טיפול רפואי מיוחד שעשוי להביא להחלמתו.

"נתבקשנו על ידי משרד הבריאות לאשפז נער בן 15 שהוירוס התגלה בגופו ואשר מצבו הקליני הינו קל ביותר, נמסר מברזילי, "הנער יאושפז לכשיגיע בחדר בידוד תקני, תוך בידודו המוחלט והגנה מלאה על צוות העובדים ותוך ניצול ציוד טכנולוגי המאפשר טיפול ללא מגע עם החולה ככל שניתן. האשפוז יהיה במחלקה שרוקנה לחלוטין מחולים ובודדה ובמקביל אנו מכשירים מקום ייעודי אחר שמבודד וממוגן לשעת חירום בשעת הצורך"

הנער נמצא בבידוד ביתי החל מיום שבת ה-29/2. 1,150 התלמידים בבית הספר בו לומד הנער נשלחו לבידוד ביתי. בנוסף, במשרד הבריאות הודיעו כי כל מי שהיה באיצטדיון בלומפילד במשחק הכדורגל ביום שני ה-24/2 בשעות 20:00-22:00 וישב בשער 8 מתבקש להיכנס לבידוד ולדווח על כך באתר משרד הבריאות.

עד כה נדבקו 15 ישראלים בנגיף הקורונה, שניים מהם כבר החלימו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




לפני כחודש וחצי הובהל לברזילי פועל סיני בן 32 שחזר מסין ועלה חשש כי נדבק קורונה וזאת בשל תסמינים מסוימים שגילה. הוא הובהל בתוך מתקן מבודד לביה"ח ברזילי אך לאחר בדיקות התברר כי הוא לא נדבק בנגיף, אלא מדובר בשפעת בלבד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר