המכון להתפתחות הילד באשקלון

ח"כ בר -לב: מצטרף למאבק נגד סגירת המכון להתפתחות הילד

ח"כ הכנסת עמר בר לב ביקר השבוע באשקלון ונרתם למאבק נגד סגירת המכון להתפתחות הילד באשקלון. לביקור הצטרפו אישי ציבור מהעיר

פורסם בתאריך: 17.8.17 21:50

     

ח”כ עמר בר לב הגיע השבוע (ב’) לאשקלון על מנת לתמוך במאבק שמנהלים ההורים נגד סגירת המכון להתפתחות הילד בעיר. המפגש החל בבית החולים ברזילי, ולשם הגיעו יחד עם ח”כ בר-לב הורי הילדים ופעילים נוספים שמשתתפים במאבק. בבית החולים שמעו הנוכחים סקירה מפי המנהל ד"ר חזי לוי, ומשם המשיכו המשתתפים לסיור במכון.

“אני מודה לכל מי שלקח חלק בביקור, דאג לפנות את הלו”ז והגיע כדי שהזעקה של בני רותם ושאר הילדים שמטופלים במכון להתפתחות הילד באשקלון תישמע”, אמרה הילה אברמזון-סנדלר, מובילת המאבק. “כולי תקווה שיוכיחו לילדים עם הצרכים המיוחדים באשקלון שיש על מי לסמוך, והם הגיעו כדי להשפיע, ולא רק בשביל להיראות ולהצטלם. נמשיך במאבקנו הצודק למען עתיד טוב יותר לילדינו”.

אפעל בכל הכלים בפרלמנטריים. ח"כ עמר בר לב בביקור בברזילי. צילום: יח"צ

“המכון להתפתחות הילד בבית החולים בברזילי מטפל באופן קבוע ב-1600 פעוטות וילדים מאשדוד בצפון, דרך קריית גת במזרח ועד עוטף עזה בדרום”, כתב ח”כ בר לב בדף הפייסבוק שלו לאחר הביקור. “בשל מצוקות כוח אדם ותקציב ממתינים הילדים כשמונה חודשים לאבחון ראשוני ואחר כך עוד מספר חודשים לטיפול – מצב בלתי נסבל בעליל. המאבק הזה הוא אינו רק מאבקה של אם אמיצה אחת, שמובילה אותו בעקביות ונחישות מול כל הגורמים, או של מספר הורים מודאגים לילדים עם צרכים מיוחדים וגם לא רק של מנהל בית החולים ד״ר חזי לוי שלוקח מדי יום החלטות מנהיגותיות כנגד כל הסיכויים כדי להבטיח את המשך קיומו של המכון. אני מצטרף למאבקם הנחוש ואפעל בכל הכלים הפרלמנטריים והציבוריים העומדים לרשותי”.

אל הסיור הצטרף גם המועמד לראשות העירייה עו”ד אבי עייש. לאחריו אמר: “בביקור בבית החולים התרשמנו ממאמציו הכנים של מנהל בית החולים ד״ר חזי לוי למנוע את סגירת המכון, וכל המשתתפים חיזקו את ידה של הגב׳ הילה והבטיחו איש לפי כוחו לפעול בקרב הגורמים הרלוונטיים שביכולתם למנוע סגירת המכון. אני אישית אפנה לחברי הכנסת שאני מכיר כדי שאלו יביאו את הדבר בפני משרד הבריאות לשם גיבוש מדיניות מערכתית כוללת ויצירת תמריצים לבעלי מקצוע להגיע לפריפריה. בנוסף, אני חושב וגם קורא מכאן להנהלת העירייה כי גם לה יד בדבר לסייע בתמיכה בכסף מכספי התמיכות. אנחנו נמשיך לסייע במאבק ורואים עצמנו חיילים לעשות כל שניתן למניעת הסגירה”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר