צילומים: סטודיו טוונטי טוונטי, אלעד אדמוני, מאיסה, אילן בשור
צילומים: סטודיו טוונטי טוונטי, אלעד אדמוני, מאיסה, אילן בשור

אנה זק, דוד חיים וכוכבי הטיק טוק: פורים באשקלון

פורים 2020 באשקלון: פארק גיבורי על בטיילת בר כוכבא - האירוע יכלול הופעות של אנה זק, קווין רובין, דוד חיים, רינת גבאי ועוד לצד מתחמי פעילות אינטראקטיביים וחווייתיים – אחד מהם יופעל על ידי לאון שניידרובסקי, שיינה היידי והיוטיבריות, בנות ה- TIK TALK GIRLS ליה ממן, אן בן ציון, ג'ואל בייבי, נעה אמבור ורוני סורול

פורסם בתאריך: 16.2.20 13:28

     

חג פורים מתקרב ובעיריית אשקלון מכינים לציבור הרחב הפתעות רבות ומזינים את הקהל להשתתף בחגיגות שיתקיימו בטיילת בר כוכבא ויכללו הופעות ומתחמי פעילות לכל המשפחה באווירת גיבורי העל השונים.

דוד חיים. צילום: אילן בשור

דוד חיים. צילום: אילן בשור

על הבמה המרכזית יהיו כוכבי הילדים והנוער האהובים שיעשו שמח לקהל: רינת גבאי, דוד חיים, אנה זק, קווין רובין, פרופסור פוקס ותותי גיבורת העל. אליהם יצטרפו מופעי ריקוד של הלהקות המקומיות. האירוע יתקיים ביום שלישי 10.03, בין השעות 11:00-17:00 בטיילת בר כוכבא – הכניסה חופשית.

טיק טוק. צילום: סטודיו טינק

טיק טוק. צילום: סטודיו טינק

במקביל למופעים, את הטיילת ימלאו מתחמי אטרקציות ופעילויות חווייתיות לכל המשפחה בהשראת גיבורי על שונים ובהם: מתחם אקסטרים עם קירות טיפוס וקירות נינג'ה, מתחם טיק טוק שואו, עם לאון שניידרובסקי, שיינה היידי והיוטיבריות, בנות ה- TIK TALK GIRLS ליה ממן, אן בן ציון, ג'ואל בייבי, נעה אמבור ורוני סורול שהחלו בחנוכה האחרון במסע הופעות שלוקח את האפליקציה הפופולרית היישר לבמה. במתחם הן ילמדו את הריקוד של  TIK TALK SHOW בנוסף, יתקיימו מתחמי יצירה בהשראת גיבורי העל, מתחם איפור וקעקועים של גיבורי על, מתחם צילום חוויתי ומתחם משחקים.

לאון שניידרובסקי. צילום: סטודיו טוונטי טוונטי

לאון שניידרובסקי. צילום: סטודיו טוונטי טוונטי

ראש העיר, תומר גלאם: "השנה, וכחלק מהפקת הלקחים משנה שעברה, הקדמנו את האירוע לשעות הבוקר והצהריים והשקענו מחשבה רבה בבחירת התכנים וההופעות עם מיטב הכוכבים האהובים, על מנת להתאים את האירוע למנעד רחב של גילאים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. אני מזמין את כל תושבי אשקלון והסביבה לקחת חלק בחגיגות בטיילת בר כוכבא, המיקום היפה ביותר בארץ".

המשנה לראש העיר הממונה על האירועים, משה אטיאס: "אירוע פורים השנה הולך להיות גדול יותר ומהנה יותר. פארק גיבורי על שמציע חוויה מדהימה, מוזיקלית ואינטראקטיבית לכל הגילאים עם הופעות של מיטב הכוכבים. לכם, נשאר רק להתחפש ולהגיע לטיילת בר כוכבא, עם כל המשפחה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בנוסף, יזמה העירייה פנייה לבעלי העסקים במדרחוב בלבד, והזמינה את אלו שיש ברשותם עסק לממכר מזון, להקים דוכן באירוע, זאת במטרה לסייע להם ולאפשר להם לקחת חלק משמעותי באירוע פורים העירוני.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר