סניף הדואר בקניון לב אשקלון. צילום ארכיון: אלירם משה

משתמשים ב"רב קו"? תוכלו להטעין אותו גם בסניף הדואר בקניון לב

במסגרת הרחבת שיתוף הפעולה בין משרד התחבורה לחברת דואר ישראל, מעתה ניתן לטעון את כרטיס הרב קו גם באופן פרונטלי ב-150 מסניפי דואר ישראל ברחבי הארץ

פורסם בתאריך: 28.1.20 10:42

     

עד עתה היה ניתן להטעין את כרטיס הרב קו באמצעות אפליקציה או בחלק מהכספומטים או עמדות הטענה של רב קו אך מעתה אפשר להטעין את הכרטיסים בתשלום מזומן בסניפים של דואר ישראל, לפחות בסניף אחד בכל ישוב.

באשקלון, כך הוחלט בדואר ישראל יוכלו התושבים לטעון את כרטיס הרב קו בסניף הדואר שבקניון לב, ברחוב ההסתדרות 40 בעיר.

סניף הדואר בקניון לב אשקלון. צילום: אלירם משה

שירות טעינת הרב קו בסניפי הדואר מאפשר לכלל אוכלוסיית המשתמשים בתחבורה הציבורית להגיע לדואר ולבצע טעינה בקלות וביתר נוחות, באמצעות תשלום במזומן או בכרטיס אשראי. הטענת הרב קו בסניפי דואר ישראל מאפשרת גם לאוכלוסיות שאין להם גישה לאינטרנט ולעמדות ההטענה הדיגיטליות להטעין את הכרטיס בקלות ובנוחות מירבית. בנק הדואר מאפשר לטעון חוזי נסיעה משותפים עבור כל מפעילי התחבורה הציבורית בארץ.

אבי בלו, מנהל בנק הדואר, ציין כי לאור הצלחת שיתוף הפעולה בין משרד התחבורה והדואר בהנפקת רישיונות רכב ונהיגה בסניפי הדואר, הוחלט להרחיב את הפעילות גם לטעינת כרטיסי הרב קו בסניפי הדואר ברחבי הארץ. "מדי שנה מתקיימים בסניפי הדואר כ-45 מיליון ביקורים. רבים מהלקוחות מגיעים לדואר באמצעות התחבורה הציבורית, וכעת הם גם יכולים להטעין את כרטיס הרב קו שלהם בעת ביצוע פעולות שונות בסניפים", הוסיף בלו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




חברת דואר ישראל פועלת להרחבת השירות ליחידות דואר נוספות ברחבי הארץ. רשימת הסניפים המלאה מופיעה באתר החברה. ניתן להזמין תור מראש לסניפים באפליקציה בנייד, באתר הדואר או בטלפון 171.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר