ד"ר ריק מקבל ממנהל מרחב לכיש במד"א, חיים קראדי את הווסט עליו מצויין רופא ואת התיק עם הציוד המתקדם להגשת עזרה ראשונה. צילום: דוברות מד"א

חיזוק למד"א: ד"ר יונתן ריק מנהל חדר המיון בברזילי

מנהל המחלקה לרפואה דחופה בברזילי מצטרף לשורות מד"א ומעתה יוכל לקפוץ לאירועים חירום רפואיים בקרבתו. ד"ר ריק "אני שמח לתרום מהמיומנויות שצברתי במהלך השנים למען הצלת חיים, גם מחוץ לשטח בית החולים"

פורסם בתאריך: 26.1.20 15:24

     

כונני מד"א קופצים מידי יום לכמה וכמה מקרים מצילי חיים שמתרחשים בקרבתם, על ידי אפליקצייה שמזהה את מיקומם ומתריעה להם על המקרה: דום לב, תאונת דרכים, נפילה מגובה, דקירות, פציעות כאלה ואחרות ואף קריאות לטפל בחולים שמצבם פתאום מחמיר ויש סכנה מיידית לחייהם.

בימים האחרונים מקבלים צוותי מד"א באשקלון ולמעה בכל הארץ תגבור חשוב: מנהל חדר המיון או בשם המקצועי יותר מנהל המחלקה לרפואה דחופה במרכז הרפואי ברזילי, ד"ר יונתן ריק שהתחבר לאפליקציית הכוננים ומעתה כשיקרה אירוע רפואי בקרבתו יקבל התראה קולית בטלפון ויוכל להגיע במהירות למקום ולסייע לנפגעים או ולחולים.

ד"ר יונתן ריק. צילום: דוד אביעוז

ד"ר ריק מכיר את כונני מד"א היטב בשל עבודתו כאמור כמנהל חדר המיון, שער הכניסה של הפצועים והחולים בדרכם לקבלת טיפול בבית החולים. כל הכוננים הם גם מתנדבים על האמבולנסים של מד"א ומגיעים בכל משמרת כמה וכמה פעמים לחדר המיון ועובדים מול הצוות הרפואי שאליו מועברים הפצועים והחולים.

ד"ר יונתן ריק (59) הוא תושב רעננה, כך שגם במקום מגוריו תזהה האפליקציה את מיקומו וגם ברעננה יזכו הנפגעים לקבל טיפול סופר מקצועי מרופא בעל ניסיון וותק רב.

כוננים מבצעים החייאה בטובע. צילום ארכיון: בן טטרו, דוברות מד"א

"במשך שנים רבות אני עובד בשיתוף פעולה עם מד"א, ובין היתר מעביר השתלמויות לחובשים ולפראמדיקים בארגון" אמר היום ריק והוסיף "אני מאוד מעריך את הארגון הזה, שעושה עבודה מקצועית, ושמח לתרום מהמיומנויות שצברתי במהלך השנים למען הצלת חיים, גם מחוץ לשטח בית החולים".

מנהל מרחב לכיש במד"א חיים קראדי בירך את ד"ר ריק על הצטרפותו למערך הכוננים של מד"א, ואמר: "הצטרפותו של הרופא הבכיר למערך הכוננים שלנו היא רבת חשיבות, ומהווה נדבך נוסף בשיתוף הפעולה המצוין של מגן דוד אדום עם המרכז הרפואי ברזילי באשקלון".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר