גלאם עם ציון גולן ושימי רון. צילום: אלדד עובדיה

ON AIR: ערוץ 24 ורדיו קול ברמה בשידורים ישירים מאשקלון

ביום שישי האחרון כיכבה אשקלון בערוץ 24 וברדיו 'קול ברמה'. ראש העיר בפועל, תומר גלאם, הפתיע את המשתתפים כשחשף את אחד מתחביביו – לשיר

פורסם בתאריך: 16.8.17 09:58

     

במסגרת אירועי הקיץ באשקלון התקיימו ביום שישי האחרון שני אירועים מתוקשרים במיוחד: הראשון, החל בשעה 11:00 בבוקר בבריכה העירונית באשקלון, משם הועברה בשידור חי בערוץ 24 תוכנית הטלוויזיה של ירון אילן, 'שישי שמח'.
במסגרת השידור הגיעו לאולפן הנייד שהוצב בבריכה, הזמרים, שימי רון וציון גולן, שניהם ילידי אשקלון, ואומנים נוספים ששרו ממיטב הלהיטים הים תיכוניים לעיני מאות מתושבי העיר שהגיעו לאירוע.
והם לא היו היחידים ששרו. ראש העיר, תומר גלאם, הצליח להפתיע את המשתתפים כשחשף את אחד מתחביביו ושר את שירו של אביהו מדינה, 'לבד יושבת'.

גלאם, דהרי ואטיאס בחוף הנפרד עם השדרן והדי.ג'י החרדי עמי מימון. צילום: אלדד עובדיה

מאוחר יותר, השדרן, עמי מימון, הגיע לשדר את תוכנית הרדיו שלו ברדיו 'קול ברמה' היישר מהחוף הנפרד ומאות מתרחצים נהנו מחגיגה של מוזיקה ופרסים.
למקום הגיעו ראש העיר, תומר גלאם, המשנה לראש העיר הממונה על התרבות התורנית, חי דהרי והמשנה לראש העיר הממונה על האירועים, משה אטיאס.
"הקיץ הזה באשקלון שופע באירועים לכל הקהלים ולכל הגילים ואני שמח לראות את התושבים נהנים, חוגגים ומציינים את הקיץ בצורה הכי טובה שיש. מגיע להם", אמר גלאם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר