הוטרינר העירוני, ד"ר גדי שרביט. צילום: תומר שונם הלוי

חוק המזון החדש: יום עיון למנהלי עסקי המזון בעיר

מנהלי אטליזים, חנויות דגים ורשתות מזון בעיר השתתפו ביום עיון בנושא חוק המזון החדש. מנהל השירות הווטרינרי, ד"ר גדי שרביט: "עסקי מזון שלא יעמדו בדרישות החוק צפויים לקנסות ולהעמדה לדין על מנת למנוע הרעלות מזון בעיר"

פורסם בתאריך: 16.8.17 09:40

     

במסגרת חוק המזון החדש שהוציא משרד הבריאות, ערך השירות הווטרינרי העירוני במינהל התפעול יום עיון למנהלי האטליזים, חנויות הדגים ורשתות המזון בעיר.

ביום זה, שנערך בבית 'יד לבנים', השתתפו המנהלים בהרצאות על חוק המזון החדש על כל היבטיו, משמעותו ודרישות משרד הבריאות, משרד החקלאות והשירות הווטרינרי העירוני על מנת לעמוד בתנאי החוק החדש.

מתעדכנים בנהלים החדשים. צילום: תומר שונם הלוי

ההרצאות הועברו על ידי מנהל השירות הווטרינרי, אנשי מקצוע מהרשות בתחום רישוי עסקים ונציגי לשכת הבריאות המחוזית.

מנהל השירות הווטרינרי העירוני, ד"ר גדי שרביט, מבצע באופן יזום וקבוע ביקורים בעסקי המזון מן החי בעיר, זאת על מנת להבטיח תנאים תברואיים נאותים ושיווק מוצרים הראויים למאכל אדם במטרה לשמור על בריאות הציבור.

"עסקי מזון שלא יעמדו בדרישות החוק צפויים לקנסות ולהעמדה לדין כולל פרסומם ברבים על מנת למנוע הרעלות מזון בעיר. בהזדמנות זו אני רוצה לבקש מהציבור הרחב לקנות מוצרי בשר, עופות ודגים רק בעסקי מזון בעלי רישיון עסק ולפנות למוקד העירוני על כל חשד למכירת מוצרי בשר דגים ועופות שלא בהתאם לתקנות", אמר ד"ר שרביט.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר