חדר מיון ברזילי. צילום: אורי קריספין
חדר מיון ברזילי. צילום: אורי קריספין

סקר שביעות רצון: ביה"ח ברזילי זינק למקום השלישי בארץ

בסקר שביצע משרד הבריאות בשנת 2019, ובדק את שביעות הרצון של המטופלים מחדרי המיון בבתי החולים בארץ, הגיע בית החולים ברזילי למקום השלישי בארץ, "גאווה גדולה לעובדים", אמר מנהל בית החולים, פרופ' חזי לוי

פורסם בתאריך: 7.1.20 21:30

     

משרד הבריאות מקיים בכל שנתיים סקר בין בתי החולים ברחבי הארץ, הוא בודק פרמטרים ובעיקר שם דגש על שביעות הרצון של המטופלים מחדר המיון שהוא בעצם השער של בית החולים והמקום בו נפגשים לראשונה המטופלים והצוות הרפואי.

בתוך חדר המיון החדש

בסקר שביצע המשרד בשנת 2019 הגיע חדר המיון של בית החולים ברזילי למקום השלישי מבין בתי החולים הבינוניים והגדולים בארץ. גבה הרבה יותר מבתי החולים הידועים כמו איכילוב, תל השומר או הדסה.

פרופ' חזי לוי בחדר המיון החדש

מנהל בית החולים פרופ' חזי לוי בירך על תוצאות הסקר ומסר: "בית חולים ברזילי התחייב לחדש את התשתיות ולשפר לאין ערוך את השירות ואכן, בניית חדר המיון החדיש, הגדול והממוגן, יחד עם עבודה סיזיפית של הצוותים להעלאת האיכות והשירות, הביאו את התוצאה שבית החולים כל כך גאה בה, ובעיקרה עלייה מהמקום האחרון בסקר לבית חולים מוביל בשביעות הרצון. זוהי גאווה גדולה לעובדים, לבית החולים וגאווה ורווחה לציבור החולים".

 

מדובר במהפך עבור ברזילי שלפני שנתיים, בוצע בו סקר דומה עוד בחדר המיון הישן והתוצאות המאכזבות הציבו אותו אז בתחתית.

בהנהלת בית החולים הגיבו אז והבטיחו כי לאחר המעבר לחדר המיון החדש התוצאות ישתפרו והם אכן עמדו בכך, "נקודת האור הינה בניית חדר מיון חדש, גדול, ממוגן וטכנולוגי,עם חדרי ניתוח והחייאה מרווחים", נמסר אז, "חדר מיון זה יפתח את שעריו במהלך החודש הקרוב ויהווה בשורה ענקית לאזור ושינוי קיצוני והיסטורי ביכולת הטיפול והכלת החולים הרבים שמציפים את שעריו ואנו מקווים שניהול וקבלת החולים וכמובן הטיפול בהם יפרוץ קדימה ויחד עם זאת תעלה שביעות הרצון הן של החולים והן של המטפלים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר