קייטרינג ריקו עולה בלהבות

נס חנוכה: כל החנות נשרפה מלבד החנוכיה

לפני כחודשיים נשרף הסופר קייטרינג המפורסם 'ריקו' ברחוב אורט בעיר. בשבוע שעבר נפתח המקום מחדש, כאשר נערכה בו הדלקת נרות באמצעות חנוכייה שבאורח נס הייתה במקום ושרדה את השרפה

פורסם בתאריך: 5.1.20 14:36

     

את ליל ה-21 באוקטובר אילן אטלן, הבעלים של סופרמרקט וקייטרינג 'ריקו' ברחוב אורט לא ישכח.

בשלוש לפנות בוקר קיבלה בתו שיחה מחברתה "נדמה לי שהקייטרינג של אבא שלך עולה באש", אמרה לה מבוהלת.

היא מיהרה למקום, ואכן חששותיה התאמתו. היא העירה את אביה שקם בזריזות ומיהר למקום בריצה.

כשהגיע לא היה לו ממש מה לעשות. האש כבר אחזה היטב בתכולת החנות כשאטלן רואה את מפעל חייו עולה באש.

ההרס שלאחר השריפה בקייטרינג ריקו

לוחמי האש שהוזעקו למקום עמלו שעה ארוכה כדי לכבות האת הלהבות, תוך שהם מונעים מהאש להתפשט לתחנת הדלת הסמוכה ולהסב נזק עצום שגם יכול לסכן חיים.

בתום פעולות הכיבוי, סריקת המקום ואוורור העשן עמד אילן מולן מפעל חייו השרוף ולא ידע מאיפה להתחיל.

בשביל אילן לא מדובר בעוד עסק שאיתו הוא מתפרנס אלא בסיפור חיים. אילן עובד  מגיל 14. עוד בהיותו נער עזר לאביו אליהו שהקים את המקום לפני למעלה מ-50 שנה בעשר אצבעותיו.

לימים, לאחר שירותו הצבאי החל לעבוד במקום, שהפך למוסד אשקלוני מוכר, למעשה אחד העסקים הראשונים בעיר ששרד שנים ארוכות, בזכות האוכל האיכותי, הטרי והביתי וגם השרות של אליהו ואילן – דמויות מוכרות באשקלון.

לפני כשש שנים הלך אביו לעולמו, ואילן המשיך את המורשת. לאחר השריפה, לא היה לו ספק, הוא חייב להחזיר את המקום לקדמותו ומהר, בעזרת בני משפחה חברים ואנשי מקצוע, הם החלו לעבוד.

מי שסייעו לאילן בכל הנושאים הביורוקרטיים היו שני סוכני הביטוח ששון שמעון ודרור כהן אותם הוא מכנה "המלאכים שלא עזבו אונו לרגע".

העבודות לשיקום המקום היו לא קלות. היה צורך להוציא את תכולת החנות המפוייחת. במהלך הפינוי נגלה לעיניו מחזה מדהים: בין ההריסות המפויחות עמדה לה החנוכייה בשלמותה. הפלא מתעצם לאור זאת שמדובר בחנוכיית עץ, אותה הכין אביו של אילן שבזמנו הפנוי היה מגלף בעץ, והכין עבודות איכותיות.

אילן והרב שמעון לוגסי בהדלקת הנרות

ביומה האחרון של חג החנוכה  יצא גם אילן אטלן מחושך לאור.  פחות מחודשיים וחצי לאחר אותו לילה מר, נערכה במקום, הדלקת נרות באותה חנוכייה ומשפחת אטלן חגגה את פתיחת המקום מחדש. סביב בני משפחה וחברים עמד הרב שמעון לוגסי וברך בהתרגשות על הנרות. כעת, במקום החדש היפה והמשופץ מחכים אילן והצוות ללקוחות, עם אותו שירות ואוכל איכותי, וגם חיוך גדול שחזר לפנים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר