הדיירים שזכו בהגרלה על הפעילות בראש השנה. צילום: יח"צ

גם בחנוכה: עדיף שכן קרוב על אח רחוק

סניף "האגודה לתרבות הדיור" באשקלון משתתף במיזם "גרים קרוב", שמציג לנו למרות הפערים השונים, שהאוכלוסייה מורכבת מ"שבט אחים ואחיות"

פורסם בתאריך: 19.12.19 18:24

     

לאחרונה, החל שיתוף הפעולה בין האגודה לתרבות הדיור לארגון "קרוב ללב", ביחד עם האגף לתרבות יהודית במשרד החינוך. ארגון "קרוב ללב" ארגון שמטרתו ליצור מפגשים בין שכנים עם רקעים שונים בחברה בעיקר סביב החגים והמועדים. הארגון פועל למען הגברת תחושת האחדות בין שכנים דרך המורשת היהודית המשותפת לכלל החברה, כאשר במהלך השנים הקים הארגון מספר מיזמים פורצי דרך הפועלים בעיקר בין שכנים.

"אחד המיזמים הוא "גרים קרוב" מיזם המאגד בתוכו רשויות רבות ברחבי הארץ שמטרתו ליצור הזדמנויות להכיר ולפתוח את הלב אל האנשים הסובבים אותנו יום יום – השכנים שלנו. כל ערכה כוללת בתוכה מתנה ופעילות לחג לכל הבניין, המספקת חשיפה לתוכן יהודי ולערכים. למעשה המפגש בין השכנים מאפשר קירוב לבבות בין אנשים עם אורח חיים שונה, שגרים בקרבת מקום, וליצור דיאלוג איתם. בין המשתתפים שמקיימים את הפעילות מתבצעת הגרלה, שהבניין הזוכה בה מקבל 5000 ₪ לטיפוח הבניין.

בחנוכה הקרוב הסניף המקומי של האגודה לתרבות הדיור באשקלון, בהובלתו של מנהל הסניף דוד כהן, ישתתף בפרויקט "גרים קרוב", כאשר זו לא הפעם הראשונה שסניף "האגודה לתרבות הדיור" באשקלון משתתף במיזם זה.

בראש השנה לקחו חלק בפעילות החשובה הזו, כאשר נציגי וועד הבית מרחוב ההסתדרות 26 ב' באשקלון זכו ב5000 ₪ מתנה בהגרלה, מבין עשרות הבניינים שנרשמו להגרלה, ועתידים להתחיל לשפץ את הכניסה לבניין.

את הפרס קיבלו דיירי הבניין בטקס מכובד ומרגש שהתקיים לאחרונה, ובו נכחו מובילי המיזם מהאגף לתרבות יהודית, האגודה לתרבות הדיור וקרוב ללב.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




נציגת ועד הבית מרחוב ההסתדרות 26 ב', מרים סיבוני סיפרה על הפרוייקט: "הפעילות מתאימה גם לילדים וגם למבוגרים. בבניין שלנו יש דתיים, חילוניים, רוסים, אתיופים ועולים חדשים, הפעילות חיזקה את כל השכנים ועשתה אווירה טובה ונעימה, כל השכנים שיתפו פעולה" אמרה סיבוני והוסיפה "בין הפעילויות שעשינו הייתה לכתוב משהו נחמד על השכן השני או לעצב שלט "ואהבת לרעך כמוך" ולתלות בכניסה לבניין. הפעילות גיבשה את השכנים ואת הילדים בשכונה, אין ספק שהאחדות הזאת מקרבת לבבות ובחנוכה נקיים את הפעילות שוב".

ממונה מחוז דרום, מר יחזקאל יגנה מסכם: "המיזם עובר דרך וועדי בתים מכל הארץ, שמכנסים את כל השכנים לפעילות ערכית, שמטרתה להפיץ אור בין אנשים שונים בעיקר סביב החגים והמועדים, ואין ספק שחג האורים הוא הזדמנות מצויינת לפעול למטרה נעלה שכזו. אני מודה לארגון קרוב ללב ולאגף לתרבות יהודית על השיתוף פעולה ביחד עם האגודה לתרבות הדיור".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר