מפגן כוח פוליטי? עשרות משתתפים במסיבת הפרידה מגלעד אורן

אמש (א') נערכה מסיבת פרידה למנכ״ל החכ״ל היוצא גלעד אורן תחת הסימן: ״זמן לומר תודה״. בין המברכים היו ראשי העירייה לשעבר בני וקנין ואיתמר שמעוני, ראש העירייה בפועל תומר גלאם ופוליטיקאים רבים

פורסם בתאריך: 14.8.17 20:20

     

הזעזועים בצמרת העירייה כידוע הגיעו גם לחברה הכלכלית. בעלי תפקידים בכירים עזבו לאחרונה את תפקידם משלל סיבות וכעת גם מנכ"ל החברה הכלכלית גלעד אורן עושה זאת, אלא שבניגוד לעמיתיו במקרה שלו הופק ערב פרידה מיוחד ומושקע שמציב שוב סימן שאלה על הכוונות הפוליטיות של אורן. בסביבתו של אורן אומרים כי הוא עדיין מתלבט וההחלטה על הכניסה לפוליטיקה עדיין לא נפלה.

דרכו של אורן בחברה הכלכלית, זו החולשת על מגוון תחומים ברחבי עיר, החל לפני 8 שנים. בני וקנין כראש עירייה מינה את אורן לתפקיד לאחר בחירות  2008. רבים שאלו במי מדובר והאם ״הילד הזה יוכל באמת לבצע את התפקיד״, אבל יש שיאמרו כי אורן הפתיע. כשסיים בני וקנין את הקדנציה שלו בשנת 2013, החלו לחשושים רמים על זהות המחליף של אורן בחכ״ל. גבות רבות הורמו כשהתברר כי שמעוני בחר להשאיר את אורן בתפקידו.

באותו עניין

מסקירת שמונה השנים של גלעד אורן כמנכ״ל החברה הכלכלית ניתן למנות הישגים כגון גלי הגירה חיובית של אוכלוסייה איכותית לאשקלון, פיתוח תשתיות בשכונות מצפה ברנע, רמת כרמים, הרצוג, נווה ים ד', ברנע ב' ו-ג', מונטיפיורי החדשה, פארק אלון ועוד, שאפשרו ליזמים רבים לבנות אלפי יחידות דיור ועל ידי כך לקלוט את עשרות אלפי התושבים, אשר בחרו לקבוע את מקום מגוריהם בעיר.

בשנים האחרונות, בנתה החברה הכלכלית עשרות גני ילדים ובתי ספר יסודיים חדשים, שיפצה עשרות גנים וכיתות. דבר זה לא היה מקובל בתקופה שקדמה לה, בה תכנון והבינוי של מוסדות החינוך לא היו בתחום אחריותה.

בנוסף נבנו בשכונות השונות מתנ"סים, בתי כנסת, שוק עירוני חדש, פותחו כבישים רבים ברחבי עיר, המדרחוב העירוני שופץ בחלקו, החל תהליך פיתוח של רצועת החוף ולאורכה נבנו מזרקות וטיילות, והחברה למעשה סיפקה את שירותי הבינוי והפיתוח לתושבי העיר בשנים אלו.

אחד התחומים אותם לקחה החברה הכלכלית קדימה ויש מי שיחלוק על זה, הוא תחום האירועים. הוקמה חטיבת אירועים שמקיימת אירועים לאורך כל השנה וביניהם פסטיבל ׳דרום עולה׳, עדלאידע שהפכה למבוקשת בישראל והורחבו טקסי יום הזיכרון ויום העצמאות, שהפכו לאירועים גדולים.

לפני כשנה וחצי הובילה העירייה יחד עם החברה הכלכלית את החתימה על הסכם הגג. ההסכם כולל  33,000 יח"ד חדשות, מאות אלפי מטרים של שטחי תעסוקה אשר מבוצע היום הלכה למעשה בשכונת הרצוג ובעיר ימים. בתקופה הקרובה ייצא לדרך המכרז לסלילת כביש כניסה נוסף לעיר מצפון.

בין המשתתפים באירוע הפרידה מאורן, ניתן היה לראות נוכחות כמעט מלאה של חברי המועצה הן מהקואליציה והן מהאופוזיציה, יזמים, קבלנים, אנשי עסקים, עובדי עירייה ועובדי החברה הכלכלית וחברים קרובים של גלעד.

לסיום, הודה אורן לאחר נאום נרגש למשפחתו, לראשי העיר לשעבר בני וקנין ואיתמר שמעוני, לאפי מור, לחברי הדירקטוריון של החכ״ל, לחבריו ובעיקר לעובדי החברה הכלכלית אשקלון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר