כביש רבין

גשם באשקלון: הצפות בכבישים, בני אדם חולצו על ידי סירות

הצפות ושטפונות במוקדים רבים בעיר אשקלון. מחלק מהם חולצו תושבים בהם אישה הרה ונכון לחצות לילה אין נפגעים. בניגוד להודעה המופצת בעיר, מחר יתקיימו לימודים כרגיל

פורסם בתאריך: 8.12.19 22:08

     

גשמים עזים ניחתו בשעתיים האחרונות על העיר אשקלון והדבר גם להצפות בכבישים רבים בעיר. הרמזורים בצומת רבין בן גוריון הפסיקו לפעול ואת הכניסה לאזור השמשונים חסמה המשטרה בשל ההצפות במקום.

במספר אירועים שונים ברחבי העיר חולצו 8 בני אדם, ביניהם ילדים ואשה הרה, על ידי כוחות כיבוי האש. בעקבות מזג האוויר הגשום וההצפות נתקעו מספר כלי רכב בשדרות יצחק רבין וברחוב האיילה ללא אפשרות להיחלץ בכוחות עצמם. צוות מתחנת אשקלון פעל לחילוצם. לא היו נפגעים.

ברחוב הכרמל בעיר, בחניון תת קרקע של בניין המים עברו את גגות הרכבים והחניון התמלא כולו מים. כוחות החילוץ מתחנת הכיבוי אשקלון ממשיכים בסיוע לאזרחים וחילוצים בעקבות ההצפות ברחוב הכרמל. מספר אזרחים שהיו לכודים בקומת החניון חולצו בשלום באמצעות סירת גומי. הצוותים ממשיכים לסרוק את החניון על מנת לשלול לכודים נוספים.

התמונות מרחוב הכרמל בלתי נתפסות:

החניון בבניין ברחוב הטייסים

החניון בבניין ברחוב הכרמל

החניון בבניין ברחוב הטייסים

החניון בבניין ברחוב הכרמל

צפו בסרטון מתוך החניון עצמו:

החילוץ מהחניון ברחוב הכרמל

החילוץ מהחניון ברחוב הכרמל

גם ברחוב הטייסים הוצף הכביש מול מלון גני דן ורכבים נאלצו לנסוע על המדרכה כדי לעבור בשלום. אחד הרכבים שניסה את מזלו ועבר בשלולית המים הגדולה, נתקע ולא יכל להמשיך לנסוע.

רחוב הטייסים

צפו בסרטון מרחוב הטייסים:

רחוב הטייסים

גם רחוב הנמר בנאות אשקלון שבכל שנה הוא מוצף ובכל שנה העירייה אומרת כי נערכים לקראת ההצפות בו, הוצף גם הפעם וכולו מים.

רחוב הנמר. צילום: אורפז סוויסה לחדשות רמי קט

רחוב הנמר. צילום: אורפז סוויסה לחדשות רמי קט

כך נראה כביש רבין באשקלון:

כביש רבין

מעיריית אשקלון נמסר כי "צוותים מטעם העירייה, ששהו בכוננות בשעות האחרונות בשל ההתראות למזג אוויר קיצוני, מטפלים בשעה האחרונה במספר מוקדים בהם אירעו הצפות בשל כמות הגשמים החריגה שירדה בעיר בפרק זמן קצר. כמו כן, נפתח חדר המצב בנוכחות ראש העיר, תומר גלאם וראשי המכלולים כולל תאגיד המים והחברה הכלכלית".

חדר המצב של עיריית אשקלון

חדר המצב של עיריית אשקלון

בנוגע להצפות ברחוב הנמר נמסר מהעירייה כי "במהלך היום, הוצבה משאבה ברחוב הנמר ובוצעה היערכות מקדימה. נוסיף כי על פי ההתראות, ייתכן שבר ענן נוסף שאמור להגיע לאזורנו ולגרום להצפות. התושבים מתבקשים להימנע מלהגיע, ככל הניתן, לאזורים המוצפים ולשמור על משנה זהירות בדרכים. כמו כן, המוקד העירוני פועל במתכונת מתוגברת ועל כל מפגע או הצפה יש לחייג 106 בכל שעה".

קיבלתם הודעה על ביטול הלימודים מחר? מדובר בפייק ניוז. הלימודים מחר יתקיימו כרגיל

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר