ההרוג בקזבלנקה, הרב דוד לוי ז"ל
ההרוג בקזבלנקה, הרב דוד לוי ז"ל

הלוויתו של הרב דוד לוי ז"ל תתקיים היום בשעה 15:00

הרב דוד לוי ז"ל שנהרג בתאונת דרכים במרוקו, יובא היום למנוחות בבית העלמין באשדוד. "‏כואב על פטירתו הטראגית", כתב שר הפנים

פורסם בתאריך: 2.12.19 06:50

     

‏במהלך הלילה נחתה בישראל גופתו של הרב דוד לוי ז"ל שנהרג בתאונת דרכים בקזבלנקה שבמרוקו. הלוויתו צפויה להתקיים היום בשעה 15:00 בבית העלמין באשדוד. קודם לכן יתקיימו הספדים באולם ישיבת "שובה ישראל בשעה 14:00.

זירת התאונה במרוקו

זירת התאונה במרוקו

לוי, מבכירי תלמידיו של הרב יאשיהו פינטו, נסע למרוקו להשתתף בהילולה, שם בדרך שעדיין מתבררת הוא נהרג כאשר נמחץ בין שני אוטובוסים.

דוד לוי, היה בצעירותו דמות מוכרת בנוף האשקלוני עד חזרתו בתשובה באמצע שנות העשרים. לאחר שהתחתן כחרדי, עבר לגור באשדוד שם התקרב יותר לרב פינטו וניהל את בית המדרש בישיבה שלו.



"כואב על פטירתו הטראגית של הרב דוד לוי ז"ל בתאונה במרוקו", כתב שר הפנים, אריה דרעי בחשבון הטוויטר שלו, "מעמודי התורה והחסד באשדוד, מנהל כולל ופעיל מסור של תנועת ש"ס אשר תרם רבות להצלחתה, וכל בנותיו לומדות ברשת החינוך 'בני יוסף'. תנחומים כנים למשפחתו ולרעייתו הכאובה ומתפלל שהקב"ה יאמר די לצרותנו. יהי זכרו ברוך".

גם הרב יאשיהו פינטו ספד לו וכתב: "רבי דוד היית אחד יחיד ומיוחד, ומסרת את נשמתך בכניסת שבת, ובזמן שכל הקהילה הקדושה בהתעלות הנפש עצומה, בדבקות גדולה בהקב"ה. כואב לנו כאב גדול, מי יתן נפשי כפרתך, אהבתי את רבי דוד כבן ממש, מהמיוחדים בישיבה ומיושבי המזרח. בליבי אנחנו יודעים שהמיתה הקשה והמשונה הזאת, היא חלק ממלחמת השטן בקדושה ובטהרה ובעבודת ה' של הישיבה.
וזה התשובה של השטן לספר דברים, ולהנהגות והמנהגים הקדושים של הקהילה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר