גדעון סער ומישל בוסקילה
גדעון סער ומישל בוסקילה

הוסתר וחזר: מה קרה לפוסט התמיכה בגדעון סער?

מישל בוסקילה, המשנה לראש העירייה ויו"ר סניף הליכוד הותקף ברשת לאחר שפרסם פוסט תמיכה בח"כ גדעון סער. במהלך הבוקר הוסתר הפוסט שאף זכה לשיתוף בדף של סער עצמו ובדקות האחרונות הוא שב לרשת. בסביבתו אומרים כי מדובר בטעות אנוש

פורסם בתאריך: 28.11.19 08:12

עדכון אחרון: 28.11.19 09:01

     

במפלגת השלטון גובר הלחץ לקיום בחירות פנימיות לראשות המפלגה, כאשר מי שדוחף לכך הוא בעיקר, ח"כ גדעון סער. הוא כבר הודיע כי יתמודד גם מול ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

בינתיים, צבר סער תמיכה מעוד ועוד ראשי ובכירי רשויות המפרסמים סרטונים והודעות תמיכה כמו שמעון לנקרי, ראש עיריית עכו; כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן; איציק דנינו, ראש עיריית אופקים ואהרון דרור, ראש מועצת גן יבנה. קדם להם גם גבי כנפו, מ"מ ראש עיריית אשדוד הודיע על תמיכה בסער.

אמש היה זה המשנה לראש עיריית אשקלון ויו"ר סניף הליכוד בעיר, מישל בוסקילה שפרסם פוסט תמיכה במועמדותו של סער. לא כולם אהבו את הפוסט והיו מי שהחלו לתקוף את סער ואף גידפו אותו.

מישל בוסקילה וגדעון סער

במהלך הבוקר הוסתר הפוסט מדף הפייסבוק של בוסקילה וכעבור זמן חזר הפוסט לרשת. בסביבתו של בוסקילה אומרים כי היה מדובר בטעות אנוש, בעקבות ניסיון לשנות הגדרות בפוסט ולנעול בו את האפשרות להגיב.

בפוסט שפרסם בוסקילה הוא סיפר על חברותו ארוכת השנים בליכוד ועל תמיכתו בנתניהו לאורך השנים וכינה אותו "אחד המנהיגים היהודיים הגדולים במאה האחרונה". הוא איחל לו הצלחה במשפט ובירך אותו על הכוונה לקיים פריימריז להנהגת הליכוד.

"בהתמודדות הקרובה בכוונתי לתמוך בחבר הכנסת ושר החינוך והפנים לשעבר, חברי היקר, גדעון סער", כתב בוסקילה, "גדעון תרם תרומה גדולה ומשמעותית למדינה בכלל ולעיר אשקלון בפרט, רבים זוכרים את תרומתו למערכת החינוך באשקלון, לבניית עשרות כיתות גן ובתי ספר, למכללה, למרכז הרפואי ברזילי. בזכותו השגנו תקציבי עתק שאפשרו להוציא עשרות פרוייקטים מן הכוח אל הפועל".

הוא גם התייחס לקולות המבקרים והתוקפים את סער וכתב, "אני שומע קולות של אנשים חסרי אחריות המכנים אותו איש שמאל, זו אמירה שאין מאחוריה דבר לבד מניסיון להעמיק עוד יותר את הקרע בתנועה. בעת הזו אנו נדרשים לאחד את השורות, להתלכד סביב המנהיג שיוכל להבטיח את שלטון הליכוד, ולהחזיר את המדינה למסלול. גדעון הוא האיש המתאים ביותר למשימה הזו, ואני שמח וגאה על כך שהחליט לקחת על עצמו את האתגר המשמעותי הזה. אין לי ספק שבחירתו של גדעון ליו"ר התנועה תהיה המהלך הנכון לתנועה ולמדינה, מהלך שיחלץ אותנו מהסבך הפוליטי אליו נקלענו, ויאפשר למנהיגים שלנו לשוב ולעסוק בענייניה הבוערים של המדינה ולא בעוד מערכת בחירות".

גדעון סער וגאולה אבן במימונה אצל בוסקילה

גדעון סער וגאולה אבן במימונה אצל בוסקילה

הפוסט התקבל בברכה אצל סער שאף הוא מוכפש ומותקף על ידי תומכי נתניהו, ולכן הוא שיתף את הפוסט של בוסקילה בדף הפייסבוק שלו וכתב לו תודה על כך.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בין השניים מתקיימת מערכת יחסים ארוכת שנים במסגרתה גם סער הביע תמיכה ברשימתו של בוסקילה למועצת העיר ובבחירות האחרונות פרסם סרטון וביקש מתושבי העיר להצביע לבוסקילה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר