יורם בר אבי ז"ל
יורם בר אבי ז"ל

"הכי עצוב": רו"ח יורם בר אבי נמצא לא רוח חיים

רואה החשבון יורם בר אבי, נמצא אמש ללא רוח חיים בחדר במלון הרלינגטון. עדיין לא ידועה סיבת המוות. "שלום חבר, אוהב אותך לנצח", נפרד ממנו חברו בני אלירז

פורסם בתאריך: 19.11.19 13:52

     

אמש, בסביבות השעה 21:00 בערב התקבל דיווח על אדם שנמצא ללא רוח חיים במלון הרלינגטון (הולידיי אין לשעבר) באשקלון. למקום הוזעקו כוחות ההצלה שקבעו את מותו של האיש, רו"ח יורם בר אבי, תושב העיר.

המשטרה העבירה את גופתו של בר אבי למכון לרפואה משפטית על מנת לברר את סיבת המוות. הלווייתו של בר אבי תתקיים מחר בשעה 14:00 בבית העלמין בגבעת ציון.

בר אבי היה איש עסקים וכאמור רואה חשבון, חבריו מתארים אותו כאיש מלא שמחה שאהב את החיים. חבר קרוב שלו אמר עליו: "הוא היה איש של החיים הטובים, כל מפגש איתו היה רק צחוקים. קשה לחשוב על מוות בהקשר של איש כל כך שמח. זה הדבר הכי עצוב שיכול להיות".

חבר אחר, בני אלירז, ספד ל"חייכן הנצחי של החבורה": "לפני כחודש וחצי ערכנו מפגש מחזור של בית ספר בן צבי באשקלון, לאחר 44 שנים בהם רובנו לא התראינו. פגשנו את יורם, התלמיד המצטיין של השכבה וכמו תמיד מלא שמחת חיים ומאושר עד השמים מעצם המפגש. יורם דאג לצייד כל אחד מאיתנו מיין הפורטו המשובח שהוא מכין, דאג לומר לכל אחד כמה הוא אוהב אותו… לצערי אנו נגיע היום ללוותך בדרכך האחרונה ואנו כולנו עומדים כלא מאמינים כואבים ובוכים. אני מודה לבורא שנתן לנו ליהנות מימך ולו לזמן המועט מאז מפגש המחזור. שלום חבר, שלום אח יקר, אוהב אותך לנצח".

בר אבי הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר