גלאם לצד ראש הממשלה ושר הביטחון
גלאם לצד ראש הממשלה ושר הביטחון

גלאם בכנסת: "הקימו ממשלה ותפתרו את הבעיות של אשקלון"

ראש העירייה, תומר גלאם התייצב היום בכנסת וקרא לחברי הכנסת ובעיקר לאביגדור ליברמן להקים ממשלת "ימין חזקה" שתקדם את מתן ההטבות שהובטחו לעיר אשקלון

פורסם בתאריך: 18.11.19 21:39

     

היום, בעקבות קריאה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייצב ראש עיריית אשקלון תומר גלאם בישיבת סיעת הליכוד ואנשי גוש הימין.

גלאם, קיבל את רשות הדיבור לאחר שהתיישב בין ראש הממשלה לשר הביטחון נפתלי בנט והתייחס לכוונה לצאת לבחירות שלישיות ואמר כי זה יום עצוב לתושבי אשקלון, "היום מבחינתנו כתושבי מדינת ישראל ואלה שחווים את אותן חוויות לא נעימות בעוטף ובעיר אשקלון, זהו יום עצוב עבורנו. קשה לי להאמין שזה ייצא לפועל" הוא אמר.

גלאם בישיבת סיעת הליכוד וגוש הימין

גלאם בישיבת סיעת הליכוד וגוש הימין

גלאם התייצב שם בין היתר על מנת לומר לאנשי הגוש ובעיקר לאדם אחד – אביגדור ליברמן כי יש להקים ממשלה, "נמצאים פה ראש הממשלה, שרים, חברי כנסת מכובדים מהקואליציה והאופוזיציה כדי לחזק ואני באתי עם בקשה אחת לכל החברים, אין זמן למשחקים יותר… ממשלת המעבר פוגעת בצורה מהותית באזרחים ובתושבים בעיקר בעוטף. אני קורא לכם פה, חבר שלי טוב איווט ליברמן היחידי שתמך בי בבחירות, אתה איש ימין, אתה איש חזק, את האיש דעתן, ראש הממשלה קרא והשרים קראו ואני קורא לך בשמי ובשם כל תשובי העוטף ותושבי אשקלון שכל כך אוהבים אותך, אנחנו כמהים שתקבלו את ההחלטה הנכונה. לא רוצים בחירות, אנחנו לא בנויים לבחירות".

צפו בדבריו של גלאם:

על רקע ההבטחה של השר אריה דרעי בשבוע שבער לצרף את אשקלון למפת ההטבות של עוטף עזה, המשיך גלאם ופנה לליברמן ואמר לו כי יש למנוע בחירות וזאת על מנת להציל את העיר אשקלון שהופכת לגירעונית בשל המצב ביטחוני, "התקציבים האלה של הבחירות צריכים ללכת עבור מה שצריך בשוטף. כל מערכה גורעת מאיתנו תקציבים והעיר אשקלון הופכת להיות מעיר איתנה לעיר גירעונית. אנחנו לא מצליחים לטפל במה שצריך שוטף כי כל פעם עוברים ממצב של שגרה למצב חירום. אני מבקש בכל לשון של בקשה בשמי ובשם כל התושבים שתומכים בכם, שתקו ממשלת ימים חזקה וטובה כדי שתפתור את הבעיות של העיר אשקלון ושל כל מדינת ישראל".

גלאם סיים את דבריו לקול מחאות כפיים של כל חברי הכנסת והשרים שישבו בישיבה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר